ساناز نوروز زاده همسر پیمان ابدی ، بازیگر سریال تنهایی لیلا + عکس

3

همسر پیمان ابدی در اولین حضور جلوی دوربین در سریال تنهایی لیلا ایفای نقش کرده است ، ساناز نوروززاده پس از گذشت چند سال از مرگ همسرش کار بازیگری اش را آغاز کرده است.

همسر ساناز نوروز زاده همسر بازیگران بیوگرافی ساناز نوروز زاده بیوگرافی پیمان ابدی

در دومین قسمت سریال تنهایی لیلا بازیگر جدیدی در نقش سمانه (دختر عموی لیلا) ظاهر شد که شاید چهره اش آشنا نباشد اما نامش را پیش از این بارها به مناسبتی دیگر شنیده بودیم.
ساناز نوروززاده همسر زنده یاد پیمان ابدی. او که ترجیح داد تا پایان پرونده ماجرای مرگ پیمان ابدی و فروکش کردن حاشیه ها وارد این عرصه نشود و اخیراً خبر آغاز فعالیت بازیگریش شنیده شد، حالا با بازی در یکی از نقش های اصلی سریال تنهایی لیلا رسما به جمع بازیگران سینما و تلویزیون پیوسته است.
همسر ساناز نوروز زاده همسر بازیگران بیوگرافی ساناز نوروز زاده بیوگرافی پیمان ابدی
سریال تنهایی لیلا ساخته محمدحسین لطفی و با تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است که هرشب ساعت ٢١ از شبکه ٣ سیما پخش می شود و بازیگرانی مثل مینا ساداتی ، بهروز شعیبی ، حسن جوهرچی ،  سام قریبیان ، حسن پورشیراز ی، اکبر زنجانپور ، آفرین عبیسی ، نسرین مقانلو ، اندیشه فولادوند در آن بازی دارند.
همسر ساناز نوروز زاده همسر بازیگران بیوگرافی ساناز نوروز زاده بیوگرافی پیمان ابدی
پیمان جلالی‌ابدی متولد یازدهم آبان ۱۳۵۱ در محله یوسف‌آباد تهران بود. او در شش سالگی به ورزش اسکی پرداخت و در ۱۲ سالگی برای ادامه تحصیل به شهر کلن آلمان سفر کرد.
رشته تخصصی ورزشی او شیرجه بود و در مسابقات قهرمانی جهان، اروپا و آلمان ۳۷ مدال کسب کرد و در پی شیرجه منحصربه‌فردش در فرانکفورت موفق به ثبت‌نام خود در رکوردهای گینس شد.
او عضو تیم Action concept‌ (یکی از چهار تیم برتر اکشن جهان)‌ بود و با طراحی و اجرای صحنه‌های اکشن در پروژه‌های مشهوری نظیر هشدار برای کبرا ۱۱، پلیس‌های موتورسوار، ۱۰۰ درجه، دلقک و فرشتگان وحشی مهارت‌های علمی و فنی خود را به نمایش گذاشت. پیمان ابدی سال ۱۳۸۵ به ایران بازگشت و یک آموزشگاه حرفه‌ای اکشن تاسیس کرد.
پیمان ابدی بیستم آذر ۱۳۸۶ با ساناز نوروززاده ازدواج کرد.

همسر ساناز نوروز زاده همسر بازیگران بیوگرافی ساناز نوروز زاده بیوگرافی پیمان ابدی

او سرانجام در عصر روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ در حین اجرای یک صحنه اکشن، در تله‌فیلم چشم‌های نامحسوس به کارگردانی محسن موسویان جان خود را از دست داد. پیکر او در قطعهٔ هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده‌ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. ترانه می گوید

    خیلی دلم میسوزه,کاش هیچوقت ایران نمیومد

  2. ناشناس می گوید

    باهات موافقم ترانه طفلک اومد ایران علمش و در اختیار سینمای ایران قرار بده اینجوری شد خودشم روز اون حادثه گفت الان مناسب نیست برای این کار چون اون روز بارون اومده بود و زمین لغزنده بود ولی خب گوش نکردن ساناز نوروز زاده زن زیبایی حتی از نظر من که دخترم به همم خیلی می اومدن خدا پیمان و رحمت کنه ان شاالله و ان شالله خانم نوروز زاده سلامتی ،ایمان و موفقیت در زندگی نصیبش بشه

  3. ناشناس می گوید

    من تا امروز این آقا رو نمیشناختم امروز (۱۳۹۹) تاازه یه سریال داد به نام عملیات ۱۲۵ که اخرش نوشت با نام و یاد پیمان ابدی من تازه امروز ایشون رو شناختم و واااقا وقتی دربارشون تو اینترنت خوندم قلبم درد گرفت خدا رحمتشون کنه واقا انقدر معروف و موفق بود تا اوند ایران به کشتن دادنش لعنتیا