قتل دوست دختر تهرانی به خاطر بدحجابی

0
«شماره تماس مریم را یکی از دوستانم در اختیارم گذاشت. بعد از تماس و چند جلسه ملاقات به او ابراز علاقه کردم اما روز حادثه به خاطر اختلافی که داشتیم دست به قتل او زدم.»

این حرف‌های پسر جوانی است که از چهار سال قبل به اتهام قتل دختر مورد علاقه‌اش در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش خبرنگار ما، ابتدای جلسه که در شعبه ۴ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، نماینده دادستان، به درخواست قاضی عبداللهی در جایگاه قرار گرفت و در شرح کیفرخواست گفت: متهم پرونده که مهرداد ۲۸ ساله نام دارد، از ۲۴ اسفند ماه سال ۹۰، به اتهام قتل دختری به نام مریم در بازداشت به سر می‌‌برد. بررسی اوراق پرونده نشان می‌دهد که متهم گناهکار است و برایش درخواست صدور حکم شایسته دارم.

بعد از آن مهرداد وقتی در جایگاه ایستاد، اتهام خود را قبول کرد و گفت: دو سال قبل از حادثه یکی از دوستانم شماره مریم را به من داد و رابطه ما به صورت تلفنی شروع شد. مریم گفته بود هپاتیت دارد. کمی که رابطه ما ادامه پیدا کرد، دلم به حالش سوخت و زمانی که به خودم آمدم به او علاقه‌مند شده بودم. مدتی بعد اما با هم اختلاف پیدا کردیم؛ چراکه او پوشش خوبی نداشت.

متهم در شرح روز حادثه گفت: آن روز به محل کار مریم که یک کارگاه پلاستیک‌سازی در خاک سفید بود، رفتم. وقتی وارد شدم متوجه شدم که جز مریم و مردی که مدیر آنجا بود، کسی آنجا نیست.

وقتی به مریم اعتراض کردم، گفت به من ربطی ندارد. سر این موضوع با هم مشاجره کردیم. در یک لحظه تیغ موکت‌بری را که روی میز کارگاه بود، برداشتم. وقتی به من فحاشی کرد چند ضربه به او زدم که کشته شد.
قاضی بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم و وکیل مدافع او، ختم جلسه را اعلام کرد و با اعضای دادگاه وارد شور شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ