توهین به مرتضی پاشایی و خوانندگان داخلی در (فارسی۱)+ فیلم

5
تمسخر ایرانیان امری بی سابقه در شبکه های ضدفرهنگی نیست. این دومین توهین از این دست به هنرمندان داخلی طی ماه های اخیر در شبکه فارسی وان است.

مجری شبکه “فارسی وان” مجددا به هنرمندان داخلی از جمله مرحوم مرتضی پاشایی توهین کرد.

سینا ولی اله با لحنی تحقیر آمیز در خصوص خوانندگان داخلی گفت: واقعا هیچ کدام از اینها را نمی شناسید، ای بابا اینکه لیست حضور و غیاب مدرسه بغلیه! که برداشتید و آوردید. الان آنقدر خواننده زیاد داریم که دیگر اسم آنها مثل لیست حضور و غیاب دبستان و راهنمایی شده… اسم هر کسی را که می شنوی اولین گزینه ای که می گوید، می پرسد: خواننده است و جواب می شنود که نه بابا این دکتر قلبم است، ابوریحان بیرونی و ذکریای رازی… اسم اینها خیلی هنری تر از [مرحوم] مرتضی پاشاییه.

شبکه فارسی وان سریالهای فارسی وان بیوگرافی سینا ولی الله
تمسخر ایرانیان امری بی سابقه در این شبکه ضدفرهنگی نیست. این دومین توهین از این دست به هنرمندان داخلی طی ماه های اخیر در شبکه فارسی وان است.

مجری شبکه تحت امر راپرت مرداک، پیش از این با توهین به طرفداران حسام نواب صفوی آنها را افرادی بی مغز خوانده و گفته بود: « افرادی در ایران هستند که فرار مغزها می باشند یعنی مغزهایشان فرار کرده و خودشان مانده اند بدون مغز و این افراد ممکن است که چنین حرفهایی را بپذیرند.»

یادآوری می شود چندی پیش “حسام نواب صفوی” تصویری از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد که طی آن ضمن اشاره به شباهتش به یکی از خواننده های مرد آمریکایی، از درخواست همکاری برای ساخت زندگی نامه وی خبر داده بود.  که این موضوع دستمایه تمسخر این بازیگر سینمای کشورمان و طرفدارانش از سوی مجری شبکه فارسی وان شد.

سینا ولی الله مجری تلویزیونی این شبکه همواره در نقدهای خود از روش های غیراخلاقی نظیر تمسخر و هجو برای تخریب استفاده می کند.

به نظر می رسد ورود جوانان ایرانی به عرصه موسیقی های پاک، همگام با پیشرفت های چشمگیر آنها در زمینه های مختلف علمی، ورزشی و … ضمن تنگ کردن میدان بر خواننده های لس آنجلسی به علت اصلی نگرانی این شبکه ها مبدل شده است.

رشد قارچ گونه شبکه های ضدفرهنگی

لازم به ذکر است شبکه های ضد فرهنگی از جمله فارسی وان طی سال های اخیر رشدی بی سابقه داشته اند.

پخش موسیقی از بیگانگان و کم توجهی به ایرانی های در داخل

با نگاهی به برنامه های پخش موزیک در شبکه های ماهواره ای چنین به نظر می آید که آنها حتی به اندازه ترانه های مبتذل دیگر کشورها به موسیقی داخل ایران بها نمی دهند.

بر اساس آمار استخراج شده از رصد شبکه های ضدفرهنگی پخش موزیک، در میان ترانه های پخش شده  ۶۳ درصد به اجرای خواننده های ایرانی [لس آنجلسی] و ۳۷ درصد نیز به موزیک های خارجی اختصاص داشته است.

این در حالی است که موسیقی سنتی و اصیل  ایرانی کمترین محل را از اعراب داشته و اجراهای مربوط به آن حتی به یک درصد هم نمی رسد.

جالب تر اینکه کفه ترازوی پخش ترانه ها به زبان انگلیسی، ترکی، اسپانیایی و حتی روسی در این شبکه ها سنگین تر از جانب ایرانی است و به آنها زمان بیشتری برای عرض اندام داده می شود.

ضمن آنکه این شبکه ها از جمله اصلی ترین علل دامن زدن گرایش برخی جوانان به موسیقی های ناهمگون با فرهنگ ایرانی هستند.

لینک دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. افشین می گوید

    حرف حق رو گفته کاملا موافقم

  2. سا می گوید

    حرفتون اشتباهه محضه همین الانم در بارش توضیح داد واقعا که

  3. سیمین می گوید

    هر کی گفته باشه. ولی قبول کنیم چه داخل کشور چه خارج کشور چند تا خواننده واقعی داریم ؟ بقیه فقط یا فریاد میکشند یا ناله میکنند …… فقط دنبال شهرت……

  4. ملیکا می گوید

    سینا هر چی میگه واقعیتو میگه حرف راستو میزنه
    اخه همش غم و شایعه درست کردن در باره این و اون بده لبخند میاره رو لب هامون؟؟
    اینایی که بهش فحش میدین اول خودتونو اصلاح کنید

  5. رضا می گوید

    حالا دیگه سینا ولی الله بدبخت شده سوژه دروغهای اینها! میبینند کسی شبکه های داخلی و ملی ایران رو تماشا نمیکنه و همه بسوی فارسی وان می نگرند با سیاست میخان ذهن ملت ایران رو درباره این شبکه و مجریش خراب کنن! زشته ما مسلمانیم مثلا!