سریالی که ۲۰ قسمت آن توسط صدا و سیما حذف شد!

0

وی با اشاره به حذف برخی از قسمت های این سریال ادامه داد: متاسفانه رسانه ملی بخشی هایی از این سریال را که حدود ۲۰ قسمت از سریال حضرت موسی (ع) را تشکیل می دهد، حذف کرده است؛ البته…

کارگردان سریال «یوسف پیامبر» گفت: قطعا ساخت سریال های تاریخی نیازمند کار و بودجه زیادی است به همین دلیل باید منتظر اختصاص بودجه از سوی رسانه ملی باشیم.

فرج‌الله سلحشور درباره سریال حضرت موسی (ع) گفت: فیلمنامه این سریال به طور کامل نوشته شده است و به محض تامین بودجه از سوی رسانه ملی کار ساخت آن را آغاز خواهیم کرد.

وی با اشاره به حذف برخی از قسمت های این سریال ادامه داد: متاسفانه رسانه ملی بخشی هایی از این سریال را که حدود ۲۰ قسمت از سریال حضرت موسی (ع) را تشکیل می دهد، حذف کرده است؛ البته هنوز دلیل این کار برایم مشخص نیست.

کارگردان سریال «یوسف پیامبر»  زمان آغاز ساخت سریال حضرت موسی (ع) را نامشخص دانست و اظهار داشت: قطعا ساخت سریال های تاریخی نیازمند کار و بودجه زیادی است به همین دلیل باید منتظر اختصاص بودجه از سوی رسانه ملی باشیم.

سلحشور خاطر نشان کرد: حضرت موسی (ع) دارای جلوه های ویژه فراوانی خواهد بود که برای تولید آنها از نیروهای داخلی کمک خواهیم گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ