آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (۲۰۱۵)

0

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است.

رسانه های بریتانیا:

♦ به گزارش  سایت Goal، ژوزه مورینیو می گوید که چلسی پس از این دیگر به دنبال جذب بازیکن جدید نخواهد بود. سرمربی پرتغالی چلسی، پس از شروع لیگ، دیگر علاقه ای به خرید بازیکن جدید ندارد.

♦ به گزارش The Sun، تیم منچستر یونایتد قصد دارد تا سه شنبه هفته آینده مراحل انتقال پدرو رودریگز را تکمیل نماید. این بازیکن بارسلونا برای شیاطین سرخ ۲۰ میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

♦ به گزارش Daily Star، خاویر چیچاریتو هرناندز مهاجم مکزیکی تیم منچستر یونایتد از سران این باشگاه خواسته تا برای پیوستن وی به تاتنهام مبلغ ۱۲ میلیون پوندی مورد نظرشان را کاهش دهند.

♦ به گزارش Daily Express، تیم های چلسی و یوونتوس برای به خدمت گرفتن گادفرد دونساه هافبک نوجوان غنایی تیم کالیاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

♦ به گزارش Daily Mail، تیم ساوتهمپتون با وجود اینکه ۲ سال از قرارداد ویکتور وانیاما هافبک تنومند دفاعی تیمشان باقی مانده، می خواهند قرارداد وی را تمدید نمایند.

♦ به گزارش Daily Telegraph، تیم آرسنال با وجود اینکه رافائل بنیتز سرمربی رئال مادرید گفته قصد فروش کریم بنزما را ندارد، امید خود را برای به خدمت گرفتن این مهاجم فرانسوی از دست نداده است.

♦ به گزارش London Evening Standard، تیم چلسی حاضر است برای به خدمت گرفتن جان استونز از تافی ها پیشنهاد خود را تا مبلغ ۳۰ میلیون پوند افزایش دهد.

♦ به گزارش Liverpool Echo، باشگاه لیورپول به خدمت گرفتن لوکاس دینیه دفاع کناری پی اس جی بسیار نزدیک است و ایجنت این بازیکن جدایی احتمالی وی را تایید کرده است.

رسانه های ایتالیا:

♦ به گزارش  توتو مرکاتو وب، لیورپول برای رضایت دادن به انتقال فابیو بورینی به فیورنتینا، خواستار ۸ میلیون یورو پول شده است.

♦ به گزارش Gazzetta dello Sport، ایجنت مدافع مستحکم آرژانتینی بارسلونا، خاویر ماسکرانو در صحبت هایی، از علاقه موکلش به بازی در سری آ پرده برداشت.

♦ به گزارش Sky Sport Italia، باشگاه اتلتیکو مادرید اسپانیا پیشنهاد ۹ میلیون یوروئی سران یوونتوس برای انتقال گیلرمه سیکوئرا مدافع چپ خود را به این تیم پذیرفته و جالا تنها جزئیات قرارداد شخصی این مدافع ۲۹ ساله یا یووه باقی مانده است.

رسانه های اسپانیا:

♦ به گزارش Sport،  بارسلونا یکی از با استعداد ترین جوانان آکادمی خود را از دست خواهد داد. وستهم با قراردادی به مبلغ ۷٫۵ میلیون پوند درحال نهایی کردن انتقال آلن هلیلوویچ است.

♦ به گزارش as، در شرایطی که شایعات حضور ده خیا در رئال مادرید شنیده می شود، نامزد این دروازه بان اسپانیایی خبر پیوستن همسرش به این تیم راناخواسته تأیید کرد.

رسانه های آلمان:

♦ به گزارش Goal، کوین دی بروین در مصاحبه با SID گفته که  علی رغم شایعات پیشنهادی از طرف سیتی نداشته است.

♦ به گزارش اسکای اسپورت، رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه با این رسانه گفته که دو هدف باشگاه یوونتوس در نقل و انتقالات، ماریو گوتسه و مهدی بن عطیه این تیم را ترک نخواهند کرد.

♦ به گزارش Sport Bild، بابا رحمان، مدافع تیم آگسبورگ آماده انتقال به چلسی است، و تنها توافق روی مبلغ انتقال میان دو باشگاه باقی مانده است.

♦ به گزارش Hamburger Abendblatt، ایجنت مدافع سابق تیم هامبورگ، هیکو وسترمن تایید کرد که یوونتوس خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن ۳۱ ساله است.

♦ به گزارش Bild، ساوتهمپتون به دنبال به خدمت گرفتن لئون گروئتسکا بازیکن ۲۰ ساله شالکه با مبلغ ۱۶ میلیون یورو می باشد.

رسانه های فرانسه:

♦ به گزارش  اکیپ، بعد از مصدومیت طولانی مدت هافبک تیم لیون، کلِمان گرونیه، مسئولان این تیم قصد دارند متیو والبوئنا، هافبک فرانسوی تیم دینامو مسکو را جذب کنند.

♦ به گزارش L’Equipe، باشگاه لیورپول پیشنهاد جدیدی را با مبلغی بالاتر برای به خدمت گرفتن الکساندر لاکازت به تیم لیون ارائه داده است.

رسانه های دیگر کشورها:

♦ به گزارش نشریه بلیک سوئیس، گوحان اینلر هافبک دفاعی ترک تبار تیم ملی سوئیس و باشگاه ناپولی قصد جدایی از این باشگاه ایتالیایی را دارد و مذاکراتی با شالکه هم داشته است.

♦ به گزارش O Jogo، تیم اسپورتینگ لیسبون خواهان به خدمت گرفتن قرضی لوکاس سیلوا هافبک برزیلی تیم رئال مادرید است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ