غرضی:لاریجانی می خواست پایگاه اجتماعی من را خراب کند

0

محمد غرضی امروز یکشنبه در نشست برخی که در خبرآنلاین برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بازخوردها از انجام مناظرات چه بوده است، گفت: ما کسی را نداریم که گزارش بدهد و در این زمینه تحقیق میدانی انجام نشده است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه همیشه فضای  انتخابات دو قطبی شده چرا این بار چنین اتفاقی نیفتاده، گفت: قطب ها مرده اند، از روزی که ظهور کردند از بین رفتند به خاطر اینکه قطب ها از نسل انقلاب فاصله گرفتند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا الان ائتلاف های تشکیل شده شکست می خورد، گفت برای که عقبه اجتماعی ندارند و پیدا است افرادی که عقبه اجتماعی ندارند شکست می خورند. الان جامعه مدرسین اعلام کرده از هیچکس حمایت نمی کند این نشان دهنده این است که جامعه مدرسین پشت کسی را نگرفته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه رای شما در انتخابات چیست، گفت: کار صدا و سیما کار کارشناسی با بیس اجتماعی، تحقیق مدنی نیست من خیلی به آنها گفتم شما به ازای هر کاری که می کنید اثرات آن را نیز بسنجید، ولی این کار را انجام ندادند.

غرضی ادامه داد: من رای بازرگانان و صنعتگران را نمی خواهم من آمده ام رای شما خبرنگاران را بگیرم ولی آن وقت رفتید تیتر کردید غرضی گفته من رای ندارم مگر شما دین و ایمان ندارید مگر نمی خواهید از این شغل نان بخورید چگونه توانستید چنین تیتری بزنید؟

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه رقبای انتخاباتی شما در مناظره ها عکس العملی نسبت به سوال های شما نشان نمی داند دلیل شما چیست گفت: من ۱۰ تا ۱۵ سوال محکم کردم کسی به آنها جواب نداد لذا آنها خودشان باید جوابگوی این سوال باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ