تنیس باز زن با ماهی تابه تمرین کرد! + عکس

0
کرولاین وزنیاکی دانمارکی در تمرین روز گذشته خود به جای راکت از ماهی‌تابه استفاده کرد.
 زن شماره ۵ رده‌بندی جهان که در خارج از میدان تنیس بازیکن شوخ‌طبعی محسوب می‌شود، البته خوش شانس نبود و در همان بازی نخست (دور دوم) تورنمنت زنان استنفورد برابر حریف آمریکایی‌اش شکست خورد و از دور بازی‌ها کنار رفت.

بیوگرافی کارولین وزنیاکی Caroline Wozniacki

Caroline Wozniacki

نام : کارولین وزنیاکی
کشور: دانمارک
اقامت: مونت کارلو، موناکو
تاریخ تولد: ۱۱ ژوئیهٔ ۱۹۹۰
محل تولد: ادنسه، دانمارک
قد: ۱۷۷ سانتی‌متر
تبدیل به حرفه‌ای: ۱۸ ژوئیهٔ ۲۰۰۵

کارولین وزنیاکی
کارولین وزنیاکی (متولد ‎۱۱ ژوئیه ۱۹۹۰) تنیسوری حرفه‌ای از دانمارک با اصلیتی لهستانی است که در ادنسه به دنیا آمد. از هفت‌سالگی تحت آموزش پدرش در زمینهٔ تنیس قرار گرفت و تا کنون به ۱۸ عناوین دبلیوتی‌ای دست یافته و یک مرتبه در سال ۲۰۰۶ به فینال نوجوانان آزاد استرالیا راه یافت. کارولین در رتبهٔ ۱ برترین تنیسورهای زن قرار داشت که بالاترین رتبهٔ او نیز بود اما با شکست های پی در پی این رتبهٔ را از دست داد. او در سال ۲۰۰۸ به عنوان پدیدهٔ جدید مسابقات شناخته شد.

 پردرآمدترین تنیسورهای دنیا بین ژوئن ۲۰۱۲ و ژوئن ۲۰۱۳، جمعاً ۶۰ میلیون دلار جایزه گرفتند و بیش از سه برابر این رقم را از تبلیغات، نمایش ها و هزینه های حضور در مراسم مختلف دریافت کرده اند نام کارولین وزنیاکی جزء این فهرست قرار دارد که کل درآمد آن ۱۳٫۶میلیون دلار که از این میزان ۲٫۶ میلیون دلار جایزه نقدی و ۱۱ میلیون دلار از تبلیغات بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ