تجاوز پزشک به بیمار در اتاق عمل

1
یک پزشک اهل ” لاس و گاس آمریکا ” متهم به تعرض و سو استفاده غیر اخلاقی شد .

این پزشک که به عنوان جراح در یک مرکز جراحی به نام ” ساندنس ” مشغول به کار بود به ۱۱ مورد تعرض به بیماران خود متهم شد و توسط پلیس بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس آقای ” بینگ جانگ ” ۴۱ ساله قبل از انجام جراحی بر روی بیمار، هنگامی که داروی بیهوشی به روی آنها اثر می کرد آنها را مورد تعرض قرار می داد و حتی از این رفتار حیوان صفت خود فیلم می گرفت .

خیانت ها و جنایات این پزشک وقتی برملا شد که همسر او خانم ” برانداجانگ ” یکی از فیلم های جنایت همسرش را در کامپیوتر آقای ” چانگ ” دید و با گزارش آن به پلیس آقای ” چانگ ” در ۲۰ ژوئن دستگیر شد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این پزشک بی شرم این رفتار ها را در سال ۲۰۰۶ آغاز کرده و حتی در اولین شکایت که مربوط به تعرض به یک دختر ۱۵ ساله بود ، او ۱۰۰ ساعت پس از متهم شدن آزاد و دوباره در همان مرکز پزشکی به کارش ادامه داد .

واقعیت زندگی در آمریکا فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز جنسی پزشکان آمریکایی
در مورد آخرین شکایت او که مربوط به یک دختر ۱۴ ساله بود و قربانی در گزارش خود به پلیس گفت: که آقای ” چانگ ” به بهانه این که درمان جوش های صورت او نیاز به جراحی دارد او را متقاعد کرد که در ساعت ۱۰/۳۰ شب به مرکز درمان برود و پس از بردن دختر به اتاق جراحی وبیهوش کردن او به قربانی تعرض کرد .

قربانی در ادامه افزود: وقتی درساعت ۳ صبح بهوش آمدم خود را برهنه در اتاق جراحی یافتم و پس از آن به پلیس شکایت کردم .

این مرد در دادگاه به ۲۸ مورد سو استفاده جنسی و ۱۱ مورد تعرض به بیماران زن که دو مورد از آن دختران ۱۴و ۱۵ ساله بودند متهم شد .

همچنین پلیس هزاران عکس از جنایت او که در کامپیوتر خود ذخیره کرده بود یافت .

این پزشک که دارای همسر و ۲ فرزند می باشد به یک ملیون دلار جریمه نقدی محکوم است و برای محاکمه باید در دادگاه حاضر شود .

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محمود بنایی می گوید

    چی خوش تیپه؟ ….یربعداز….