شبنم قلی‌خانی هم مادر شد + عکس دخترش

11

شبنم قلی خانی در اینستاگرامش نوشت : انتظارم به پایان رسید ،خدا را شاکرم به خاطر این با ارزشترین هدیه جهان هستی که به ما ارزانی داشته?
دختر ما و تمام کودکان جهان باشد ?

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدش
انگار که فرشته ای از ازل رسید

همسر شبنم قلی خانی حاملگی بازیگران بیوگرافی شبنم قلی خانی بارداری بازیگران ازدواج شبنم قلی خانی

امسال سال مادر شدن بازیگران زن سینمای ایران است.

بعد از مهناز افشار که با تولد فرزندی که نوه دو مشاور احمدی نژاد است حواشی فراوانی برانگیخت(اینجا را بخوانید) ماه چهره خلیلی نیز از ابراهیم اشرفی فیلمبردار سینمای ایران فرزنددار شد.(اینجا را بخوانید)

سپیده خداوردی دیگر بازیگر زنی بود که در سال جدید فرزنددار شد و حالا در تازه ترین مورد شبنم قلی خانی بازیگر آثاری چون “سرزمین کهن”، “اولین شب آرامش” و “مریم مقدس” فرزنددار شده است.

اعلام نام فرزند برنامه بعدی است؟

قلی خانی که دو سال دیگر ۴۰ ساله می‌شود با انتشار تصویری که در آن دست نوزادش در دستش دیده میشود از فرزنددار شدن خود خبر داده است.

امیدواریم مادر شدن ژست نباشد

اینکه بازیگران زن سینمای ایران سعی می کنند حس مادری و گرم کردن کانون خانواده را هم تجربه کنند مایه امیدواری است فقط امیدواریم این مادر شدن هم به مانند برخی از اکتهای چهره های هنری ما ژست و چیزی در حد مُد نباشد.

همسر شبنم قلی خانی حاملگی بازیگران بیوگرافی شبنم قلی خانی بارداری بازیگران ازدواج شبنم قلی خانی
دست شبنم قلی خانی و فرزندش

 

شبنم قلی‌خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده‌شد.شبنم فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد. او در نخستین مجموعهٔ تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی درخشید. در سال ۲۰۰۵، شبنم نخستین اثر خود به نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی‌کرد و وارد عرصهٔ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.

همسر شبنم قلی خانی حاملگی بازیگران بیوگرافی شبنم قلی خانی بارداری بازیگران ازدواج شبنم قلی خانی

او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال ۹۲ به استرالیا نقل مکان کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 11 )
  1. سیما می گوید

    خدا رو شکر با اینکه چند سال خارج از کشور ( استرالیا ) زندگی کرد جلف بازیهای مهناز افشار و سپیده خداوردی و درنیاورد .

  2. حمید می گوید

    آره خب این چند وقت انقدر رفتارهای زشت و زننده دیدیم سر بارداری بعضی بازیگران دیگه کار خانم شبنم قلی خانی به نظرمون خیلی سنگین میاد

  3. ناشناس می گوید

    خوب اینهم بچش شهروند استرالیا به حساب میاد .کلا دیگه الان یه اپیدمی شده حتی دربین زنان عادی جامعه هم طرف میخواد بچشو در یه کشور خارج بدنیا بیاره

    1. گلناز می گوید

      استثنائا در مورد شبنم قلی خانی فکر نمکینم اینطوری باشه چون عمدا برای زایمان نرفته بود بخاطر شوهرش چند سالی که رفته استرالیا عمدا و فقط برای زایمتن نرفت استرالیا شایدم اصلا برگشته باشه نمیدونم ولی اگرم برنگشته بخاطر شرایط شوهرش

  4. ناشناس می گوید

    گلناز خانوم همشون سروته یه کرباسن ونان به نرخ روز خور.رزیتا غفاری دخترشو توکانادا بدنیا آورد .بهرام رادان تبعه کاناداست .مهتاب کرامتی تبعه کاناداست .شیلا خداداد پسرشو امریکا بدنیا اورد .

  5. گندم می گوید

    زشت
    بازی۰

  6. ناشناس می گوید

    راستی یادم رفت بگم بازی شبنم قلی خانی اصلا چنگی به دل نمیزنه

  7. گندم می گوید

    اه اه اه……….. اینقدر ازش بدم میاد. قیافش یه جوریه

    1. yas می گوید

      کلا شما با قیافه ی همه مشکل داری! نکنه خودت حوری و پری هستی که همه بنظرت ایراد دار میان؟!

  8. @R@H می گوید

    من ازش خیلی خوشم میاد

  9. محکومین بهشت می گوید

    لعنت به شبنم قلی خدنی بی ریخت بد تر کیب نعلوم نیست چه غلطی و ده ت له پس انداخته سوهره هم د رفته استرالیا استفاده ک ده خوش شانس خاهرس براش گیراورده لسکول چون ب ادرش استرالیاست رفته اونجا ادم شد یک کلمه انگلیسی یاد نگرفت حالم بهم می خو ره ار ش