گران ترین آپارتمان ها و خانه های جنوب تهران + جدول

0
در میان گران‌ترین آپارتمان‌های موجود در جنوب شهر تهران، آپارتمانی ۲۰۰متری در محله منیریه با قیمت هر متر مربع هفت میلیون تومان که قیمت کل آن معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌شود، گران‌ترین آپارتمان جنوب شهر تهران به شمار می‌آید.

در هر محله‌ای محدوده قیمت آپارتمان‌ها با یکدیگر تفاوت دارند، یعنی ممکن است قیمت هر متر مربع آپارتمان در قسمتی از یک محله چند میلیون تومان گران‌تر از قیمت هر متر مربع آپارتمانی دیگر، در قسمتی دیگر از همان محله باشد.

این تفاوت قیمت می‌تواند به دلیل موقعیت مکانی ساختمان، امکانات داخلی خود ساختمان، متراژ، سن بنا و… باشد.

البته این تفاوت قیمت بیشتر در محله‌های شمالی تهران وجود دارد و محدوده قیمت آپارتمان در محله‌های جنوبی تهران وسعت چندانی ندارد و ممکن است قیمت گران‌ترین آپارتمان در یکی از محله‌های جنوبی تهران با قیمت آپارتمانی ارزان در محله‌های شمالی برابری کند.

اما با این حال در میان گران‌ترین آپارتمان‌های موجود در جنوب شهر تهران، آپارتمانی ۲۰۰متری در محله منیریه با قیمت هر متر مربع هفت میلیون تومان که قیمت کل آن معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌شود، گران‌ترین آپارتمان جنوب شهر تهران به شمار می‌آید.

به گزارش اقتصاد نیوز، یکی از مشاوران املاک در محله منیریه گفت: دو خیابان راتق و پیران عقل در محله منیریه از جمله بهترین مناطق جنوب تهران به شمار می‌آیند و گاهی قیمت هر متر مربع آپارتمان در این دو خیابان تا هفت میلیون تومان نیز می‌رسد.

بعد از خانه ۱.۴ میلیاردی در محله منیریه گران‌ترین آپارتمان جنوب تهران مربوط به آپارتمانی ۱۸۰متری در محله نازی‌آباد است که با قیمت هر متر مربع پنج میلیون تومان معامله می‌شود و قیمت کل آن معادل ۹۰۰ میلیون تومان می‌شود. اما قیمت گران‌ترین آپارتمان‌ در محله مسعودیه نیز نهایتاً ۲۲۵ میلیون تومان است که شاید هیچگاه نتوان با این قیمت ارزان‌ترین خانه شمال تهران را خریداری کرد.

گرانترین آپارتمان تهران قیمت آپارتمان در تهران فروش آپارتمان تهران

منبع: اقتصاد نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ