حقوق قالیباف ، شهردار تهران چقدر است؟

0
حقوق و مزایای مسئولین و مدیران ارشد کشور همواره یک موضوع جذاب و البته سوالی است که معمولا با پاسخ روشنی روبرو نمی شود، شهرداران کلانشهر ها از جمله مدیرانی هستند که به واسظه نوع کار و سمت خود همواره مورد توجه رسانه ها و افکار عمومی قرار دارند و هر از گاهی بازار شایعات در مورد مسائل مالی و خانوادگی آنها داغ می شود. با این همه اگر به جزئیات ردیف های گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳ نگاهی بکنیم ردیفی حقوق و مزایای در نظر گرفته شده و پرداخت شده شهردار تهران را به صورت شفاف اعلام کرده است.
در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳ شهرداری تهران که از طرف شهرداری به صورت رسمی به شورای شهر ارائه شده نشان می‌دهد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سال ۹۳ در مجموع ۱۲۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان به صورت رسمی از شهرداری دریافت کرده است.
بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳، در این سال برای شهردار تهران ۷ میلیون تومان در ماه حقوق در نظرگرفته شده بود که میزان پرداختی به محمدباقر قالیباف، ۴ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان بوده اما در بخش مزایا هم برای شهردار تهران ۷۵ میلیون تومان مزایا در نظرگرفته شده بود که ۷۰ میلیون تومان از آن پرداخت شده است. بر این اساس شهردار تهران در سال ۹۳ در مجموع ۱۲۳ میلیون و ۲۵۶ هزار تومان دریافت کرده است.
در مجموع تمام کارمندان و کارگران شهرداری با احتساب مزایا، پاداش و عیدی و هزینه‌های رفت و آمد ۵۱۶ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.۳۲ میلیارد تومان از این بودجه مربوط به پرداخت حقوق است و ۱۶۸ میلیارد تومان آن مربوط به مزایایی که کارکنان شهرداری دریافت کرده‌اند. همچمنین هزینه کارکنان شهرداری ۱۷ میلیارد تومان خرج روی دست شهرداری می‌گذارد.
منبع:تابناک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ