کنیز آمریکایی رهبر داعش و بهره کشی جنسی + عکس

1

ابوبکر بغدادی خلیفه خودخوانده گروه داعش از یک گروگان ۲۶ ساله آمریکایی شخصا به عنوان برده جنسی استفاده می کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از واشنگتن پست ” کایلا مولر” فعال حقوق بشر آمریکایی که در آگوست سال ۲۰۱۳ در شهر حلب سوریه و پس از خروج از بیمارستان تحت نظارت “پزشکان بدون مرز” به گروگان داعش در آمده بود و گفته می شود در جریان حملات علیه داعش کشته شده است، به عنوان برده جنسی در اختیار ابوبکر بغدادی قرار گرفته بود.همسر ابوبکر البغدادی عکس داعش زن داعش دختر داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش

بر اساس گزارش واشنگتن پست خانواده این فعال صلح و حقوق بشر آمریکایی روز جمعه اعلام کردند مقامات سازمان “اف بی آی” به آنها اطلاع داده اند که دخترشان در اختیار سرکرده داعش بوده و بغدادی از او به عنوان برده جنسی استفاده می کرده است.

خانواده مولر گفتند اف بی آی برای نخستین بار در ماه ژوئن امسال اعلام کردند که از دخترشان در گروه داعش به عنوان برده جنسی استفاده می شده است و دو هفته پیش به آنها اطلاع داده شده که دخترشان کنیز شخصی ابوبکر بغدادی بوده است.

کایلا مولر متولد شهر “پرسکات” ایالت آریزونا آمریکا بود و به عنوان یک فعال صلح به سوریه سفر کرده بود که دو سال پیش به گروگان گروه داعش در آمد.

کایلا مولر” فعال حقوق بشر آمریکایی که در اختیار داعش بود

همسر ابوبکر البغدادی عکس داعش زن داعش دختر داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش

همسر ابوبکر البغدادی عکس داعش زن داعش دختر داعش تجاوز جنسی داعش اخبار داعش

اف بی آی اعلام کرده است اطلاعات مربوط به کایلا مولر را از طریق مصاحبه با گروگان های آزاد شده از دست داعش و همسر یکی از سران ارشد داعش (ابو سیاف) به دست آورده است. اف بی آی همچنین به خانوده کایلا گفته است که او پس از دستگیری از سوی داعش مورد شکنجه قرار گرفته است.

مارشا مولر مادر کایلا در این باره گفت:” ماه ژوئن برای من ماه بسیار سختی بود و واقعا از آنچه شنیدم ناراحت شدم.”

کارل مولر پدر کایلا نیز در این باره گفت:” همان طور که شنیدن این خبر برای ما دردناک است ما فقط می خواهیم جهان حقیقت را درباره دختر ما بداند.”

خانواده مولر دیروز (جمعه) به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد تولد دخترشان این خبر را به رسانه ها اعلام کردند.

گروه داعش مدعی شده است کایلا مولر در حمله هوایی آمریکا به مقر داعش در اردن کشته شده است. دولت آمریکا کشته شدن کایلا را تایید کرده است اما کشته شدن او در اثر حمله هوایی جنگنده های آمریکایی را تایید نکرده است.

ادعای شکنجه و تجاوز بغدادی به کایلا در حالی مطرح می شود که خانواده مولر در بهار سال گذشته میلادی نامه ای از دخترشان منتشر کردند. کایلا در آن نامه نوشته بود:” می خواهم بدانید من در شرایط امنی هستم. کاملا سالم هستم .من با کمال احترام و مهربانی درمان شدم.”

مادر کایلا گفته است او بر اساس نامه دخترش بر این گمان بوده که او سالم و در مکانی امن نگهداری می شده است تا اینکه در ماه ژوئن و در دیدار با مقامات اف بی آی به او اطلاع داده شده دخترش پیش از مرگ مورد شکنجه قرار گرفته و به او به عنوان برده جنسی تجاوز شده است.

بر اساس اعلام مقامات آمریکایی کایلا مولر در ۶ فوریه سال جاری میلادی (۱۷ بهمن ۱۳۹۳) در سوریه مرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. افشین می گوید

    در حمله هواپیماهای اردنی در خاک سوریه به بهانه زنده سوزانده شدن خلبان اردنی کشته شد نه حمله هواپیماهای آمریکایی به خاک اردن