بشار رسن بنیان ، ستاره مدنظر پرسپولیسی ها را بیشتر بشناسید

0
هافبک چپ عراقی که به شدت مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته به تازگی به تیم ملی بزرگسالان کشورش راه یافته است.
بشار رسن بنیان در یک قدمی عقد قرارداد با پرسپولیس قرار دارد. گفته می‌شود این هافبک ۱۸ ساله از نظر فنی رضایت برانکو ایوانکوویچ را جلب کرده تا به احتمال فراوان به لیست قرمزها اضافه شود. اما بشار چه سابقه‌ای دارد و فوتبالش را در کجا دنبال کرده است؟

لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی بشار رسن بنیان بیوگرافی بازیکنان اخبار فوری پرسپولیس

* بغدادی ۴ گله

رسن بنیان در چهار فصل اخیر فوتبال عراق برای تیم نیروی هوایی آبی‌پوش بازی کرده و موفق شده ۹ گل به ثمر برساند.

بشار در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ فوتبال کشورش چهار گل به زاخو (۷۷)، الکهربا (۸۷)، المسافی (۱۹) و نفت الواصت (۴۹) زد تا چهار امتیاز مستقیم برای نیروی هوایی بگیرد.

در واقع نیروی هوایی با گل ۳ امتیازی بشار الکهربا را یک بر صفر شکست داد و در تقابل با المسافی گل دقیقه ۱۹ رسن عاملی شد برای تساوی یک – یک نیروی هوایی. در نهایت هم بشار موفق شد عنوان نایب قهرمانی لیگ عراق را در فصل مذکور به‌دست بیاورد.

لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی بشار رسن بنیان بیوگرافی بازیکنان اخبار فوری پرسپولیس

* از گل زدن به ایران تا بازی برابر پرو

گزینه جدید پرسپولیس در تمامی رده‌های سنی برای تیم‌ملی کشورش به میدان رفته است. بشار در سال ۲۰۱۱ یکی از اعضای موثر تیم‌ملی زیر ۱۷ ساله‌های عراق بود و موفق شد در دیدار برابر ایران با گل دقیقه ۴۳ خود گل دقیقه ۴۲ ساسان جعفری را بی‌اثر کند تا بازی خانگی عراقی‌ها با تساوی یک – یک خاتمه پیدا کند.

این هافبک چپ عراقی فقط یک مرتبه شانس پوشیدن پیراهن تیم‌ملی بزرگسالان کشورش را داشته است. پنجشنبه ۱۳ شهریور سال ۱۳۹۳ برای رسن روز بزرگی بود.

لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی بشار رسن بنیان بیوگرافی بازیکنان اخبار فوری پرسپولیس

۱۱ ماه و ۱۸ روز قبل اگر چه که عراق به تیم‌ملی پرو باخت اما بشار ۱۷ ساله ۹۱ دقیقه در ترکیب تیم‌ملی کشورش حضور داشت و این برایش یک موفقیت بزرگ به حساب می‌آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ