جری بنگستون: نمی خواهم پرسپولیس از خریدم پشیمان شود + بیوگرافی

0
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من پیش از اینکه به ایران بیایم در مورد این تیم کاملا تحقیق کردم و می دانم که پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیاست.

جری بنگستون ( Jerry Bengtson؛ متولد ۸ آوریل ۱۹۸۷) یک بازیکن فوتبال اهل هندوراس است.

وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال هندوراس بازی کرده است.

قد ۱٫۸۷ متر (۶ فوت ۲ اینچ)
پست مهاجم
اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی پرسپولیس تهران
شمارهٔ پیراهن ۱۴
باشگاه‌های حرفه‌ای*
سال‌ها باشگاه‌ها بازی (گل)
۲۰۰۷–۲۰۱۰ ویدا ۸۱ (۳۶)
۲۰۱۱–۲۰۱۲ موتاگوا ۵۴ (۲۶)
۲۰۱۲– نیوانگلند رولوشن ۲۹ (۳)
۲۰۱۴–۲۰۱۵ ← بلگرانو (قرضی) ۱۵ (۱)
۲۰۱۵– پرسپولیس تهران ۰ (۰)
تیم ملی
۲۰۱۲ المپیک هندوراس ۴ (۳)
۲۰۱۰– تیم ملی فوتبال هندوراس ۴۵ (۲۰)
جری بنگستون در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: از روزی که به تمرینات پرسپولیس اضافه شدم سعی کردم خودم را با شرایط تیم هماهنگ سازم. سرمربی تیم اعتقاد خاصی به این دارد که بازیکنانی را به میدان بفرستد که از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد و به همین دلیل است که من و چند بازیکن دیگر در بازی قبل فرصت کمی برای به میدان رفتن داشتیم.

لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی جری بنگستون اخبار ورزشی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال
وی در خصوص بازی کردن در تیم پرسپولیس افزود: من پیش از اینکه به ایران بیایم در مورد این تیم کاملا تحقیق کردم و می دانم که پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیاست و چند سالی است که حال و روز خوبی را پشت سر نگذاشته اما تلاشم را انجام می دهم تا به یک بازیکن تاثیرگذار در پرسپولیس تبدیل شوم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه مهاجمان خارجی خوبی تا به حال به پرسپولیس نیامده اند، بیان داشت: یکی از ویژگی های من این است که به گذشته برنمی گردم. من سعی می کنم تا فقط و تنها به بازی خودم فکر کنم. من در هر تیمی که حضور داشته ام سعی کردم با تمام وجودم و همچنین با قلبم برای این تیم بازی کنم. همین باعث می شود که به تیمم تعصب پیدا کنم و مطمئنم می توانم برای پرسپولیس مثمرثمر واقع شوم.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران پرسپولیس از او تنها گلزنی می خواهند پاسخ داد: ابتدا باید این را بگویم همین که هواداران پرسپولیس مرا قبول کردند و مورد حمایت قرار دادند از آنها ممنونم و نمی خواهم از این حمایتی که نسبت به من دارند آنها را پشیمان کنم و دوست دارم تا آنجایی که می توانم گلزنی کنم تا آنها خوشحال باشند.

جری بنسون در خصوص جایگاه پرسپولیس بعد از هفته سوم خاطرنشان کرد: این را می دانم که پرسپولیس در حال حاضر در بدترین جایگاه ممکن قرار دارد اما این بعد از سه هفته ابتدایی لیگ است و تازه بازی ها آغاز شده و با انگیزه ای که درخودم و بازیکنان تیم می بینم مطمئن هستم به زودی به نیمه بالای جدول صعود خواهیم کرد. ما در هر مسابقه بسیار زیبا بازی می کنیم اما فقط نتیجه نمی گیریم.

لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی جری بنگستون اخبار ورزشی اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که وی هنوز در دو بازی دوستانه و دقایق پایانی دیدار مقابل اصفهان نتوانسته گلزنی کند، تصریح کرد: در بازی مقابل سپاهان موقعیتی نصیب من نشد که بتوانم از آن استفاده کنم اما در بازی های دوستانه من بیشتر دنبال این هستم که هم تیمی هایم را صاحب موقعیت کنم. مطمئنا من هم مثل همه بازیکنان احتیاج به زمان دارم تا با تیم هماهنگ شوم و مطمئن باشید به زودی با گلزنی هواداران را خوشحال خواهم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ