راه جالب برای درآمد‌زایی؛ بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران ، استاد خالکوبی و تتو شد!

0
خالکوبی یا تتو از پدیده‌های وارداتی است که در سال‌های اخیر در فوتبال ما رواج زیادی پیدا کرده است. بازیکنانی که پول باد‌آورده می‌گیرند و کاری به جز روزی یک ساعت تفریح ندارند، این پول را صرف کار‌های عجیب و غریب می‌کنند که تتو از جمله آنهاست.
خالکوبی فوتبالیست ها خالکوبی بازیکنان بازیکنان تیم شهر خودرو اخبار فوتبال

 با اینکه سازمان لیگ خالکوبی را مجاز نمی‌داند اما در عمل هیچ مبارزه‌ای با رواج آن هم نمی‌کند و همین باعث شده فکری به ذهن یکی از فوتبالیست‌های تیمی شهرستانی برسد! این تیم که سال قبل لیگ‌برتری شد، با مشکلات مالی زیادی روبه‌روست و برای پرداخت طلب سال قبل عواملش نیز به تهاتر رو آورد و مغازه و ملک داد.

یکی از بازیکنان صاحب‌نام و ستاره این تیم که در ظاهر برای کمک به فوتبال زادگاهش برگشت، با استفاده از علاقه جوان‌تر‌ها به خالکوبی، راه جالبی برای درآمد‌زایی پیدا کرد و با معرفی یکی از دوستانش به عنوان استاد تتو، همه عوامل تیم را نزد آنها می‌برد و پول کلانی هم از آنها می‌گیرد! جالب اینکه این تیم در شهر مقدسی است و خود اهالی آن شهر تمایلی به چنین کار‌هایی ندارند. پس جناب ستاره مجبور است از شهرتش و دوستان غیر‌ همشهری برای جلب مشتری استفاده کند!

سال قبل این تیم سه خارجی داشت و امسال یکی را حفظ کرده و روی بدن این بازیکن دیگر جای خالی برای تتو وجود ندارد. این فوتبالیست زرنگ از این همبازی خود به عنوان نمونه ‌کار همه ‌جا نام برده و چنین تبلیغ می‌کند که: «در اروپا هم دستگاهی با کیفیت دستگاه تتوی ما وجود ندارد که فلانی اینجا تتو‌هایش را سفارش می‌دهد!»

صد البته این بیزینس جناب ستاره لطمات زیادی هم به تیم می‌زند. خود او که دیگر به هیچ عنوان در فکر تمرین و مسابقه نیست، دیگر بازیکنان هم برای هر تتو چند روز و هر روز برای چند ساعت مجبورند زیر دستگاه باشند و خستگی ناشی از طرح‌های جدید این آقا باعث شد تیم لیگ‌برتری این هفته در بیرون خانه مغلوب شود و به جمع تیم‌های در خطر سقوط پایین جدول بپیوندد!

خالکوبی فوتبالیست ها خالکوبی بازیکنان بازیکنان تیم شهر خودرو اخبار فوتبال

صد البته در این تیم بدون بزرگتر که انجام همه کار‌ها بر عهده یک نفر است، کسی جلو‌دار جناب ستاره نیست. وقتی دوستانه از او گلایه می‌کنند، می‌خندد و می‌گوید شما پول‌مان را بدهید تا مجبور نباشیم دنبال شغل دوم برویم! و بعضی‌ها هم به شوخی به او می‌گویند اگر مجوز بگیری، می‌توانی در مغازه‌هایی که بابت پولت می‌دهند، مرکز پر‌در‌آمدی دایر کنی!
نکته: طفلک هواداران فوتبال در این شهر بزرگ که امیدوارند شهرشان همیشه در لیگ‌برتر صاحب سهمیه باشد!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ