افشاگری و متهم کردن ۲ نماینده برای زمین خواری در گردنه حیران/ زمین خواری ، ایرانی مقیم کانادا

0

نماینده آستارا و اردبیل اخیرا همدیگر را به زمین خواری در منطقه گردنه حیران متهم کرده و در این افشاگری پای یک زمین خوار مقیم کانادا هم به وسط آمده است.

اخیرا موضوع زمین خواری در منطقه گردنه حیران استان گیلان بر سر زبانها افتاده و حتی قوه قضائیه هم وارد زمین خواری در این منطقه شده است.

گردنه حیران سوابق کمال الدین پیرموذن سوابق صفر نعیمی رز زمین خواران اسامی زمین خواران


اخیرا ۲ نماینده علیه همدیگر دست به افشاگری زده و یکدیگر را به زمین خواری در این منطقه متهم می کنند.

ابتدا در چند روز پیش صفر نعیمی رز نمایده آستارا با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری اسامی برخی از زمین خواران را افشا کرد و مدعی شد که کمالالدین پیرموذن نماینده فعلی اردبیل در مجلس و برخی نزدیکان وی در زمین خواری منطقه نقش داشتند.

اما کمال الدین پیرموذن در حاشیه جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در بین خبرنگاران نامه ای را توزیع کرده که علیه نماینده آستارا بوده و وی را به زمین خواری در این منطقه متم کرده است.

پیرموذن که نامه اش خطاب به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور است آورده است: زمینی که نماینده فعلی مردم شریف آستارا واقع در روبروی امامزاده آستارا معروف به پشت مغازه ها برای همسر دوم ساختمان سازی کرده از چه زمینهایی است؟

بیش از ۱۰ هکتار زمین بخشدار وقت برای گردو کاری و فندق کاری برای خویشتن و بستگانش با حمایت نماینده غرقاتویی اتبیاع کرده در چه وضعیتی است؟

در روستای قرسویچلوند ۱۷ هکتار، مرتع و جنگل را با لابی گری نماینده فعلی آستارا چگونه به آقای یاسر نعیمی رز پسر نماینده کنونی آستارا ، وابستگان بخشدار با مسئولین و خبرنگار ۲۰۰ نماینده و دیگران واگذار شده است.

در ادامه این نامه آمده است: فردی به اسم جواد عبدالحسین زاده ساکن کانداست و چند سال است رایگان چهار هکتار زمین جنگلی با حمایت مسئولان آستارا را گرفته اما اقدامی صورت نمی پذیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ