مسابقه «من و جنازه» الان، یهویی! + عکس

0
یک گروه فعال در شبکه های مجازی روسی مسابقه‌ای عجیب با عنوان «بهترین سلفی با یک مرده» برگزار کرده که با برخورد پلیس این کشور مواجه شده است.

مدتی است که از جنجال سلفی‌ عجیب‌ و غریب دانشجویان ایرانی می گذرد؛ اما این بار در روسیه یک شبکه مجازی به صورت جدی مسابقه‌ای با این عنوان برگزار کرده است.

ماجرا از جایی شروع می‌شود که گروهی از کابران VK، (نسخه‌ای روسی از فیسبوک که حدودا ۷۰ میلیون عضو دارد) از کابران خود خواسته‌اند که سلفی‌های خود با اجساد را برای آن‌ها ارسال کنند و حتی برای بهترین این سلفی‌ها جایزه هم تعیین شده است.

عکس سلفی

این گروه برای بهترین عکس بین ۳۰ تا ۱۵۰ دلار جایزه نقدی در نظر می‌گیرد.

عکس سلفی

مدیران این سایت اینترنتی در قوانین این رقابت ترسناک نوشته‌اند که فرد داخل عکس حتما باید لبخند به لب داشته باشد. پس از مدت کوتاهی این سایت پر از عکس‌های کسانی شد که با اموات خود در مراسم تشییع سلفی گرفته‌اند. این گروه اینترنتی تا کنون۵۰۰ نفر عضو داشته که همه آن‌ها از طریق شبکه مجازی VK قابل شناسایی هستند.

عکس سلفی

مدیران این گروه اینترنتی، پس از دستگیر شدن توسط پلیس در اعترافات خود گفته‌اند، جایزه ۱۳۰دلاری بهترین عکس به کسی تعلق گرفته که با جسد دختر ۱۳ ساله‌ای که در تصادف کشته شده، سلفی گرفته است. خانواده این دختر نوجوان هم به رسانه محلی خود گفته بودند که تمام ترس آن‌ها در طول مراسم تشییع، دوربین‌هایی بوده که مدام در حال فلش زدن بودند!

عکس سلفی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ