جایزه ۱۶ میلیاردی برای بهترین استارتاپ ایران

0
۱۲ استارتاپ برتر ایران در تاریخ ۱۲ شهریورماه امسال به رویداد سید استارز در آواتک دعوت می شوند تا ایده خود را برای هیات داوران ارائه داده و برنده ۵۰۰ هزار دلار جایزه در قالب سرمایه‌گذاری اولیه شوند.
به نقل از روابط عمومی «تک راسا»، «سید استارز» مسابقه جهانی استارتاپ‌های نوپا در بازار‌های نوظهور با سرعت رشد بالا است که در تاریخ ۱۲شهریور برای دومین بار در ایران برگزار خواهد شد.
سیداستارز در راستای قدرت بخشیدن به کارآفرینان کشور‌های در حال توسعه، در سال ۲۰۱۴ فعالیت‌های خود را از ۳۶ کشور به۵۰کشور در سال ۲۰۱۵ رساند. شرکت‌کنندگان پیشین سیداستارز تا به حال ۲۰ میلیون دلار جذب سرمایه و برای ۳۶۰ نفر در سرتاسر جهان ایجاد اشغال کرده‌اند.
سیداستارز در سال جدید بر روی صنایع گردشگری و تکنولوژی‌های مالی نیز تمرکز کرده است. اینگونه تمرکز‌ها بر روی صنایع خاص موازی با مسابقه عمومی سیداستارز و با نام استارز ترک شناخته می‌شوند. برندگان منطقه‌ای در صنایع مرتبط نیز برای جایزه۵۰۰هزار دلاری (به صورت سرمایه اولیه) فرصت مسابقه با یکدیگر را پیدا می‌کنند. تمامی برندگان منطقه‌ای رویداد‌های محلی به سوئیس دعوت خواهند شد تا ایده‌های خود را در رویداد اصلی در سال۲۰۱۶ارائه دهند. دو جایزه۵۰۰هزار دلاری دیگر نیز به صورت سرمایه‌گذاری اولیه در زمینه‌های تکنولوژی‌های مالی و گردشگری به جوایز اضافه شده است، به طوری که ارزش مجموع جوایز مبلغ۱.۵میلیون دلار خواهد بود.
سید استارز استارتاپ استارت آپ چیست
 
می‌توان گفت تمام استارتاپ‌ها در ایران شرایط لازم را برای شرکت در این رویداد خواهند داشت، اما شرایط اولیه برای شرکت در این رویداد این است که استارتاپ مورد نظر کمتر از۵۰۰هزار دلار سرمایه جذب کرده باشد و عمر استارتاپ کمتر از دو سال و دارایMVPباشد.
با حمایت شرکایی مانند MEST،Google for EntrepreneursوMicrosoft، سیداستارز استارتاپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب و کار‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها شناسایی می‌کند. «Alisse de Tonnac»، مدیر عامل سیداستارز می‌گوید: «سیداستارز پلتفرمی برای متصل کردن سرمایه‌گذاران به نسل جدید کارآفرینان و استارتاپ‌ها است، به طوری که کانون توجه از سیلیکون‌ولی و اروپای غربی برداشته شود. ما فکر می‌کنیم بهترین روش برای اینکه بیشترین تاثیر را در کشور‌های در حال رشد داشته باشیم این است که بر روی کارآفرینان سرمایه‌گذاری کرده و آنها را حمایت کنیم.» او اضافه می‌کند: «ما به دنبال دیدن تکامل استارتاپ‌ها و ایجاد استارتاپ‌های جدید در کشور هستیم۱۲استارتاپ برتر به رویداد نهایی سیداستارز ایران دعوت خواهند شد تا ایده خود را ارائه دهند و با یکدیگر رقابت کنند.امسال پویا کندری، سفیر سیداستارز در ایران و یکی از اعضای کلیدی در کانون کارآفرینی ایران است. کانون کارآفرینی ایران به همراه پایگاه خبری تک‌راسا و شتاب‌دهنده آواتک برای برگزاری این رویداد همکاری می‌کند. برگزاری این رویداد بر عهده تیم تک‌راسا است و شتاب‌دهنده آواتک مکان برگزاری این رویداد را فراهم کرده است. لازم به ذکر است که این رویداد به صورت زنده با همکاری آپارات پخش خواهد شد.علاقمندان می توانند برای ثبت نام در رویداد سیداستارز به سایت اینترنتی آن به نشانی www.seedstarsworld.com مراجعه کرده .
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ