زنده شدن مردی در قزوین پس از ۵۰ سال

0

به گفته مسئول حراست مرکز آموزشی ـ درمانی شهید رجایی قزوین مرد ۷۵ ساله‌ای که برای جراحی به این مرکز مراجعه کرده بود، دریافت که ۵۱ سال پیش برای وی گواهی فوت صادر شده است.

اکبر بهرامی در گفت‌وگویی اظهار کرد: برای دو بیمار تحت درمان مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی قزوین مشکلاتی رخ داده بود که هماهنگی با سازمان‌های مسئول برای رفع مشکل آنان در حال انجام است.

وی افزود: در یکی از این موارد، فرد ۷۵ ساله‌ای برای جراحی به مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی قزوین مراجعه کرده بود که پس از انجام اقدامات لازم دریافت هنگام ترخیص با مشکل پرداخت هزینه روبه‌رو شد.

مسئول حراست مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی ادامه داد: بعد از مراجعه به مددکار وقت مرکز مشخص شد که برای این فرد ۷۵ ساله ۵۱ سال پیش، گواهی فوت صادر شده است.

بهرامی با اشاره به هماهنگی به منظور رفع مشکل این بیمار تصریح کرد: با پیگیری مسئولان مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی و همکاری ادارات مرتبط، گواهی فوت وی باطل شد و فرد یاد شده ضمن تهیه شناسنامه زیر پوشش بیمه نیز قرار گرفت.

مسئول حراست مرکز آموزشی- درمانی شهید رجایی عنوان کرد: در مورد دوم، کودک دو ساله‌ای به علت سوختگی شدید در این مرکز بستری و کار درمانی وی با موفقیت انجام شد، اما هنگام مرخص شدن، متوجه شدیم که عقد پدر و مادر بیمار، رسمی نشده است و شناسنامه‌ای برای فرزند خود تهیه نکرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت شناسنامه برای این بیمار تهیه شد و زیر پوشش بیمه قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ