با لوکس ترین خودروهای جهان آشنا شوید + عکس

0
دنیای ماشین ها طرفداران بسیار زیادی دارد. کمپانی های اتوموبیل سازی همیشه جزو پیشروان نوآوری در صنعت بوده اند و هر کدام از آنها هواداران متعصب خود را دارند. از فراری و لامبورگینی گرفته تا مرسدس بنز و بی ام و همه و همه خصوصیاتی دارند که علاقمندانشان را شیفته خود می کند. یکی از جذاب ترین بخش هایی که بسیاری از این خودروسازان در آن با یکدیگر در حال رقابت هستند، ماشین های اشرافی است. خودروهایی که چیزی بیش از یک شاسی، یک موتور و چهار چرخ هستند و سازندگان آنها تلاش کرده اند بیشترین امکانات ممکن را در بالاترین کیفیت در آنها قرار دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم فهرستی از لوکس ترین و اشرافی ترین خودروهای جهان را مرور کنیم.
شماره ۱۰ – Audi A8 L W12
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
ماشین های برند آئودی همیشه به خوش ساخت بودن و در نظر گرفتن امکانات زیاد برای سرنشینان مشهور بوده اند. این روند در A8 هم حفظ شده و صندلی سرنشینان جلو دارای قابلیت تنظیم در ۲۲ حالت مختلف، گرم کن، سیستم تهویه، ماساژ و گردنی های طبی است. اما این به معنی فراموش شدن سرنشینان ردیف عقب نیست. این صندلی ها نیز دارای گرم کن، تهویه، قابلیت ماساژ و گردنی های طبی هستند. همچنین یک پخش کننده DVD به همراه دو مانیتور ۱۰ اینچی هم هست. در Audi A8 فرمان ماشین هم دارای گرم کن بوده شیشه های آن به صورت دوجداره و آکوستیک می باشند.
شماره ۹ – BMW M6
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
سری M از خودروهای کمپانی BMW همیشه به قدرتشان در رانندگی معروف بوده اند و BMW M6 مدل ۲۰۱۵ نیز راه گذشتگان را ادامه می دهد. در این خودرو از یک موتور ۴٫۴ لیتری با دو توربو استفاده شده ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ پوند بر فوت گشتاور تولید می کند، اما در عین حال یک خودروی لوکس به حساب می آید. صندلی های M6 از ۲۰ حالت تنظیم نیرو، ۴ حالت مختلف برای راحتی کمر سرنشینان و دو حافظه مجزا پشتیبانی می کند و در صندلی های جلو نیز از تکنولوژی Active بی ام و استفاده شده است. این سیستم به این منظور طراحی شده که در رانندگی های طولانی راننده با خستگی مواجه نشود و حرکت اضافی در صندلی ها به چشم نیاید تا ستون فقرات راننده و سرنشین جلو هیچ فشاری را در مسافت های طولانی احساس نکند.
شماره ۸ – بنتلی Mulsanne Speed
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
مدل Mulsaane Speed جزو یکی از لوکس ترین خودروهای دنیا به حساب می آید که طراحی داخلی آن فوق العاده چشم نواز است. برای مثال خریدار می تواند ۲۴ رنگ مختلف برای تودوزی چرم ماشین خود انتخاب کند. اما قضیه همین جا به پایان نمی رسد و هر کس می تواند بسته به سلیقه خود از نوعی چوب دلخواه برای طراحی داشبورد و کابین جلو استفاده کند. در این ماشین یک بسته آرامش یا Relaxation Pack به عنوان آپشن قرار داده شده که عبارت است از بالش هایی با رنگ های یکسان با تودوزی و استراحتگاه پا برای صندلی های عقب، به علاوه یک میز پیک نیک که می توان آن را با آیپد همگام سازی کرد. همچنین پخش کننده DVD به همراه دو مانیتور برای سرنشینان عقبی نیز فراهم شده است.
شماره ۷ – Buick LaCrosse 2015
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
شاید قرار گرفتن نام کمپانی بیوک (آن طور که در ایران مشهور است) در این لیست کمی عجیب به نظر برسد. اما با دیدن طراحی داخلی این ماشین بدون شک قبول خواهید کرد که LaCrosse می تواند در بین ۱۰ خودروی اشرافی جهان قرار بگیرد. در این خودرو از مواد و رنگ های فوق العاده با کیفیت استفاده شده است. تودوزی ها از چرم و جیر انجام شده و سیستم گرمایش و تهویه برای تمام صندلی ها و حتی فرمان ماشین در نظر گرفته شده است. برای انتخاب رنگ ها نیز مطرح ترین چهره های دنیای مد با بیوک همکاری کرده اند. چوب واقعی (و نه پلاستیک با طرح چوب) و نورپردازی محیط داخلی به لوکس بودن این خودرو اضافه می کنند.
شماره ۶ – کرایسلر ۳۰۰ مدل ۲۰۱۵
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
کرایسلر ۳۰۰ یک خودروی تمام آمریکایی و اشرافی در این لیست است. سیستم های گرمایشی برای صندلی های عقب و جلو با پوشش چرم، و استفاده از برند Poltrona Frau برای کنسول جلو باعث القای حس کیفیت بسیار بالا به سرنشین می شود. دوخت چرم های به کار رفته در ماشین کاملا با دست انجام شده و قطعات چوبی داخلی نیز همگی ساخت دست هستند. اندازه بزرگ کرایسلر باعث شده سازندگان بتوانند امکانات بیشتری برای راحتی سرنشینان در نظر بگیرند.
شماره ۵ – کادیلاک ELR
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
مدل ۲۰۱۵ کادیلاک ELR یکی از بهترین گزینه های موجود برای هر راننده ای خواهد بود. این خودرو قادر است مسافت ۳۷ مایل را تنها به کمک موتورهای الکتریکی خود طی کند. البته ELR محدود به موتور الکتریکی نیست و ژنراتور گازی قرار گرفته در آن نیز قادر است بیش از ۳۰۰ مایل پیش از نیاز به شارژ مجدد کار کند. در ELR از آخرین پیشرفت های کمپانی در زمینه طراحی داخلی استفاده شده و صندلی های جلویی با ۲۰ حالت تنظیم مختلف و سیستم گرمایش خودکار تنها موارد کوچکی از راحتی بی نظیر این خودرو به حساب می آیند. به این موارد سیستم کاهش نویز اکتیو را هم اضافه کنید تا با خودرویی بی نظیر برای مسافت های طولانی رو در رو شوید.
شماره ۴ – هیوندا Equus مدل۲۰۱۵
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
Equus اولین تلاش هیوندا برای ورود به رده خودروهای لوکس بوده و باید اعتراف کنیم این کمپانی کره ای به خوبی از پس وظیفه اش بر آمده است. چرم طبیعی و بی نظیر صندلی ها و تکنولوژی ترموالکتریک به کار رفته در آنها نه تنها می تواند گرمایش و سرمایش را کنترل کند، بلکه قادر است رطوبت موجود در خودرو را نیز تحت نظر داشته و آن را بسته به شرایط مختلف تغییر دهد. فرمان Equus از جنس چوب واقعی و دارای پوششی چرمی بوده که گرمای آن نیز قابل تنظیم است. همچنین هیوندا برای این خودرو از Ultimate Package استفاده کرده که شامل سیستم DVD با دو نمایشگر ۹٫۲ انیچی برای سرنشینان ردیف عقب، کنسول کنترل برای تنظیم شرایط آب و هوایی مختلف، سیستم خنک کننده و گرم کننده و نیز تنظیمات راحتی برای تمامی صندلی ها می باشد.
شماره ۳ – لکسوس LS مدل ۲۰۱۵
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
این خودرو با آستانه قیمت ۷۲۰۰۰ دلار دارای ساکت ترین کابین در بین تمامی خودروهاست. لکسوس در این ماشین از سیستم کنترل آب و هوای چهار منطقه ای استفاده کرده است که بر اساس سنسورهای مادون قرمز برای کنترل شرایط در چهار نقطه مختلف از خودرو استفاده می کند و بر اساس اطلاعات به دست آمده دمای صندلی ها، فرمان و جریان هوای ماشین را برای به وجود آوردن بهترین شرایط ممکن تنظیم خواهد کرد. صندلی راننده دارای ۱۶ حالت مختلف است و دو سیستم مجزا برای پشتیبانی از ستون فقرات او نیز در نظر گرفته شده است. نکته جالب اینکه فرمان این ماشین دارای طراحی منحصر به فرد ژاپنی است تا حس اشرافیت شرق آسیا را به راننده و سرنشینان منقل کند.
شماره ۲ – مرسدس بنز کلاس S
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
امکان ندارد صحبت از ماشین های لوکس و اشرافی و امکانات بسیار زیاد باشد و حرفی از کلاس S مرسدس به میان نیاید. این سری از خانواده مرسدس همواره جزو لوکس ترین خودروهای دنیا به حساب می آمده اند و تجهیزات به کار رفته در آنها چندین سال بعد راه خود را سایر خودروهای ارزان قیمت تر باز می کرده اند. در مرسدس کلاس S مدل ۲۰۱۵ از قابلیت هایی نظیر “سیستم معطر کردن فضا” استفاده شده تا استفاده از ماشین همیشه لذت بخش باشد. سیستم کنترل محیطی برای تنظیم دمای صندلی ها، سیستم فیلتر کردن هوای ورودی و برای اولین بار در تاریخ خودروسازی، کنسول و تکیه گاه های برقی از دیگر ویژگی های کلاس S هستند. به علاوه در صندلی های این ماشین ۱۴ بالشت هوای مجزا قرار گرفته تا بهترین شرایط برای سرنشینان ایجاد شود.
شماره ۱ – Rolls Royce Phantom مدل ۲۰۱۵
مجله ماشین مجله خودرو قیمت ماشین های لوکس قیمت بنتلی مولسان قیمت بنتلی خودرو لوکس
مقام اول اشرافی ترین خودروهای سال به رولزرویس فانتوم مدل ۲۰۱۵ می رسد. کمپانی رولزرویس همیشه الگویی برای ساخت لوکس ترین خودروها برای سایر شرکت های خودورساز بوده است. آنها این کار را در مدل ۲۰۱۵ از فانتوم نیز تکرار کرده اند و با استفاده از همه ویژگی هایی که در خودروهای دیگر این لیست وجود داشتند (شامل صندلی های دارای سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم کنترل آب و هوا) در کنار تودوزی ساخته شده از چرم طبیعی و دست دوز و استفاده از مرغوب ترین چوب ها و مواد و همچنین طراحی داخلی ساختار شکن و بی نظیر به عنوان لوکس ترین خودروی جهان انتخاب شده است. ویژگی دیگر و بسیار جالب این خودرو هم نوع طراحی صندلی های عقب است که کمی به سمت همدیگر متمایل شده اند تا حالتی شبیه به یک اتاق نشیمن در داخل ماشین ایجاد شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ