اعتراف تلخ مدیر عامل رئال مادرید

0
فلورنتینو پرز گفت: با تمام اتفاقات خوب و خریدهای موفق، اعتراف می‌کنم که نخریدن دخه‌آ برای من یک شکست محسوب می‌شود.

فلورنتینو پرز مدیرعامل پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی در جهان در نشست خبری خود به مناسبت روز ملی باشگاه داری در اسپانیا به خبرنگاران گفت: فوتبال باشگاهی در اسپانیا بسیار مهم است و جایگاه با اهمیتی دارد. دولتمردان اسپانیا نیز این موضوع را می‌دانند و همیشه به فکر فوتبال هستند. امسال بودجه بخش ورزشی و فوتبال افزایش داشته و این جای تامل و تقدیر دارد، با این که در اسپانیا رکود اقتصادی داشته‌ایم اما بودجه ورزش هرگز کاهش پیدا نکرده است.

مدیرعامل رئال مادرید رئیس باشگاه رئال مادرید باشگاه رئال مادرید

وی ادامه داد: رئال مادرید برای این فصل آماده است و هیچ بهانه‌ای برای قهرمان نشدن در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا در اختیار نداریم. هر اتفاق منفی رخ دهد مسئول مستقیم آن من هستم و هر موفقیتی کسب شود من کم‌ترین سهم را در آن خواهم داشت، این واقعیت است و مدیریت ورزشی در اسپانیا به این حقیقت دست یافته که باید کمترین ادعا و بیشترین تلاش را داشته باشد.

مدیرعامل رئال مادرید رئیس باشگاه رئال مادرید باشگاه رئال مادرید

پرز درباره خریدهای این فصل خود گفت: عالی بوده و ما به همه اهداف نقل و انتقالاتی خود دست یافته‌ایم، پروژه از دست دادن کاسیاس انرژی زیادی از من تلف کرد و در نهایت من شخصیت منفی این دستان شدم و کاسیاس پیروز، ایرادی ندارد در هر حال من تلاشم را کردم و به نتیجه نرسیدم. درباره خرید دخه‌آ نیز اگر در آخرین فرصتها هم نتوانم کاری کنم، یعنی شکست خورده‌ام. ای کاش زودتر در این مورد به نتیجه برسم.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ