۱۰خودرویی که آقایان عاشق آنها هستند + عکس

0
عمولا سلیقه آقایان در دنیای خودرو بیشتر به سمت نمونه های اسپرت با قدرت موتور بیشتر جلب می شود. البته طی سالیان اخیر اس یو وی هاو کراس اوورها نیز طرفداری زیادی را به سمت خود جلب کرده و بازار خوبی دارند اما به هر ترتیب یک سنت غیررسمی سلیقه مردان را با سوپر اسپرت ها پیوند داده است.

نتایج نظرسنجی ها نیز نمایانگر آن است که برخی از محصولات کمپانی های خودروسازی به شدت در جذب مخاطب از میان آقایان عملکرد موفقی داشته و به عبارتی در گروه خودروهایی قرار می گیرند که مردانه تر به نظر می رسند. البته تمامی این ها نتیجه ماجراجویی های ذهنی نویسندگان مقالات و تا حدی براساس مطالعات آماری تهیه می شوند و هیچ دلیلی وجود ندارد که مثلا یک خانم عاشق مازراتی گرند توریسمو نباشد!

در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به ۱۰ خودروی برتر که مردان را جادو و شیفته خود ساخته اند.

مازراتی گرند توریسمو اس
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

این زیبای ایتالیایی از سال ۲۰۰۷ تا کنون در جاده ها حکمرانی می کند البته از سال ۲۰۱۰ با مقداری تغییرات جذاب تر هم شده است. هر مردی آرزوی سوار شدن به این خودروی خاص و متفاوت را دارد. موتور ۴٫۷ لیتری ۸ سیلند با ۴۳۴ اسب بخار خروجی برای شهر و جاده یک مجموعه ایده آل به نظر می رسد. تنها در ۴٫۹ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت می رسد و به خوبی از پس وزن ۱٫۸ تنی خود بر می آید. برای داشتن این دلبر آهنی باید ۱۵۰ هزار دلار کنار بگذارید.

پورشه ۹۱۸ اسپایدر
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

این خودرو بیشتر مورد علاقه مردان مدرن است. موتور هیبریدی آن متشکل از یک ۴٫۶ لیتری ۸ سیلند و ۲ موتور الکتریکی تا ۱۳۵ کیلوگرم وزن دارد اما ۸۸۷ اسب بخار خروجی آن تمامی مشکلات را حل می کند. ۶۰۸ اسب بخار برای موتور بنزینی ئ ۲۷۹ اسب بخار از دو موتور الکتریکی. تنها در ۲٫۵ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در سرعت می رسید. آقایان ثروتمند برای این خودرو ۸۴۸ هزار دلار می پردازند، شما چطور؟!

شورولت کورت سی ۶ زد آر وان
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

پیش از هرچیز عاشق صدای موتور این هیولای آبی خواهید شد. ۶٫۲ لیتر ۸ سیلندر با سوپرشارژ به شما ۶۳۸ اسب بخار خروجی می دهد. اینجا همه چیز طبق قوانین آمریکایی پیش می رود یک ۸ سیلندر تمام عیار. از ۱۱۲ تا ۱۳۰ هزار دلار برای آن باید پرداخت کنید.

بنتلی مولسان
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

بنتلی از خاص ترین خودروهای جهان است. زبان طراحی متفاوت با مهندسی پیشرفته محصولی را ارائه کرده است که همواره در صدر رده بندی ها قرار دارد. موتور ۶٫۷۵ لیتری ۸ سیلندر با دو توربوشارژر برای به حرکت درآوردن این غول ۲٫۶ تنی کافی به نظر می رسد. در ۴٫۹ ثانیه به ۶۰ مایل بر ساعت می رسید که آمار مناسبی خواهد بود. این اتومبیل خاص برای آقایان خاص ۳۰۶ هزار دلار آب می خورد.

استون مارتین رپید
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

یک آقای شیک پوش و جذاب همانند مامور مخفی ۰۰۷ نیاز به یک استون مارتین دارد و این قانونی ثابت است. با پرداخت ۲۰۱ هزار دلار شما هم به یک ۰۰۷ مبدل خواهید شد.موتور ۵٫۹ لیتری ۱۲ سیلندر با آن صدای دوست داشتنی ۴۷۰ اسب بخار خروجی را در اختیار شما قرار می دهد.

فراری ۴۵۸
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

حتی تصاویر آن هم آقایان را به رویایی عمیق می برد. موتور ۴٫۵ لیتری ۸ سیلندر با طراحی خاص فراری ترکیبی بی نظیر خواهد بود. ۲۳۷ هزار دلار برای این دلبر ایتالیایی کنار بگذارید.

لامبورگینی اونتادور
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

این گاو خشمگین ۱٫۵ تن وزن دارد. موتور ۶٫۵ لیتری ۱۲ سیلندر آن در ۲٫۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت می رسد. فقط و فقط تا ۴۴۰ هزار دلار پول نقد لازم خواهید داشت!

کوروت سی ۷
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

بازهم یک آمریکایی دیگر با فرمول ویژه ۸ سیلندر خود جلب نظر می کند. در این نمونه از موتورهای لاین ال تی وان با حجم ۶٫۲ لیتر استفاده شده است. صدایی که این موتور تولید می کند حتی در حالت توقف نیز شما را عاشق خود می کند. این محصول برای متفاوت بودن گزینه ای بسیار خوب خواهد بود.

آکورا ان اس ایکس ۲۰۱۵
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

اتین نمونه که سال ها یدر حالت مفهومی قرار داشته امسال تحویل سفارش می شود. موتور وی تک ۶ سیلندر با تریم های رنگی مختلف قابل سفارش است تا هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. آنهایی که تجربه سواری هوندا ان اس ایکس در سال های دور را دارند خود را آماده نمونه ۲۰۱۵ آن با برند آکورا کرده اند.

جگوار ایکس اف
مشخصات کوروت 2014 مشخصات جگوار کوروت استینگری

نامی لوکس با محصولاتی متفاوت که زمینه خاص بودن را با هزینه ای مناسب تر برای آقایان ایجاد می کند. از ۴۵ تا ۹۵ هزار دلار پس انداز کنید و به سراغ یک جگوار بروید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ