کشتار بی رحمانه گربه ها در چین (عکس+۱۸)

4
عکس یک خبرنگار بریتانیایی از گربه‌ی بی دفاعی که از ترس سر بریده شدن در یک قصابی در چین از دیوار آهنی قفس بالا رفته و قصد نجات جان خود رو دارد، خبرساز و پربیننده شده است. در این عکس گربه‌های دیگری که با نگاه وحشت زده شاهد کشته شدن و پوست کندن یکی از همنوعانشان به دست قصاب چینی در داخل قفس هستند دیده میشوند. فستیوال کشتن و خوردن حیوانات در چین هر ساله در میانه تابستان برگزار میشود و هزاران سگ و گربه در جریان این جشنواره سربریده شده و پوست بدنشان کنده میشود.
گوشت گربه گوشت سگ قیمت گربه زندگی در چین
جشنواره سالانه “خوردن گوشت سگ و گربه ” امسال نیز در شهر “یولین” واقع در جنوب شرقی چین برگزار شد.

مردم چین هر ساله در طولانی‌ترین روز سال، جشنواره تابستانه برای خوردن گوشت سگ و گربه را برگزار می‌کنند. مردم شهرهای مختلف این کشور به خصوص مناطق جنوبی، هفته‌ها پیش از برگزاری این جشنواره، به خرید و ذبح سگ و گربه می‌پردازند و آنها را برای این روز آماده می‌کنند. گفته می‌شود یکی از دلایل برگزاری این جشنواره، اعلام مخالفت با گروه‌های دفاع از حیوانات و فعالیت‌های آنها در جامعه است.

عکس های خبرگزاری اسوشیتدپرس که در ادامه آمده است، مردم شهر یولین را نشان می‌دهند که در حال آماده کردن لاشه‌ سگ‌ و گربه برای فروش به مردم این شهر هستند. طبق رسوم مردم شهر یولین، خوردن گوشت سگ در تابستان موجب میشود از بیماری‌های زمستانی درامان باشند.

به گفته برخی فعالان دفاع از حیوانات، بسیاری از این سگ‌ها از خیابان‌ها و مناطق آلوده جمع‌آوری می‌شوند و به همین دلیل سلامتی افرادی که آنها را می‌خورند، به شدت در خطر خواهد بود.

گوشت گربه گوشت سگ قیمت گربه زندگی در چین

گوشت گربه گوشت سگ قیمت گربه زندگی در چین

گوشت گربه گوشت سگ قیمت گربه زندگی در چین

گوشت گربه گوشت سگ قیمت گربه زندگی در چین

گوشت گربه گوشت سگ قیمت گربه زندگی در چین

سیمرغ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. farahnazabcd می گوید

    این زرد پوستا فقط یه چیز نمیخورن اونم مدفوعه اگه نیاز داشتن ما براشون میفرستیم.

  2. M می گوید

    از این چینیا کثافت تر ندیدم حتی تعلیمات بودا نیز که توسط یکی از شاگرداش به چین هم منتقل شد در این وحوش ذره ای عصر نذاشته

  3. حبیب می گوید

    چه عالی

  4. پیام می گوید

    دولتها و حکام که از دیوار چین پایین نمیان دست دلالها هم برای وارد کردن اجناس چینی کاملا بازه اما تنها ملتها هستن که باید با نخریدن جنس چینی بزرگترین خدمت رو به دنیا بکنن.خرید جنس چینی یعنی حمایت از دشمن خاموش