سقوط مرگبار ۳ دختر و پسر تهرانی هنگام فرار از خانه

0
در ۲ حادثه جداگانه در پایتخت، ۲ دختر و یک پسر که مخفیانه قصد فرار از خانه را داشتند از طبقه چهارم سقوط کردند و جانشان را از دست دادند.

نخستین پرونده مربوط به فرار مرگبار ۲دختر از پنجره طبقه چهارم آپارتمانی در شرق تهران است. این حادثه دوشنبه‌شب رخ داد و وقتی قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل تهران همراه تیمی از مأموران در محل حاضر شدند، معلوم شد که قربانیان ۲دختر ۱۷ساله هستند که با استفاده از طنابی که از ملحفه و پتو ساخته بودند قصد فرار از طبقه چهارم آپارتمان را داشتند که سقوط کردند و جان باختند.

پدر یکی از قربانیان که از این حادثه شوکه شده بود در تحقیقات گفت: دخترم و دوستش هر دو ۱۷ساله بودند و امروز قصد داشتند با ۲نفر از دوستانشان برای تفریح بیرون بروند اما من با رفتنشان مخالفت کردم. پس از آن دخترم و دوستش به داخل اتاق رفتند و در را بستند. به خیال اینکه آنها داخل اتاق هستند در حال انجام کارهایم بودم که همسایه‌مان زنگ خانه‌مان را زد.

وقتی در را باز کردم، وحشتزده گفت که دخترم داخل حیاط افتاده است. خیلی تعجب کردم و به سمت اتاق دخترم رفتم اما در قفل بود. هر چه صدایش زدم، جواب نمی‌داد. در را شکستم و وارد آنجا شدم که یک دفعه دیدم پنجره اتاق او باز است و هر دو سقوط کرده‌اند. آنها وقتی داخل اتاق رفته بودند با استفاده از ملحفه و پتو طناب درست کرده و قصد داشتند با آن از پنجره طبقه چهارم خودشان را به حیاط برسانند که این اتفاق افتاد.

پس از اظهارات مرد جوان، مأموران در بررسی‌های انجام شده توانستند دوستان قربانیان را که با آنها قرار داشتند، شناسایی کنند. آنها صبح دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و وقتی در برابر بازپرس ایلخانی قرار گرفتند، گفتند: ما و قربانیان قرار داشتیم که آن روز به مهمانی برویم. وقتی به محل قرار رسیدیم پیامک دادیم که رسیده‌ایم اما خبر نداشتیم که آنها هنگام فرار از خانه دچار حادثه شده و جانشان را از دست داده‌اند. به گزارش همشهری، هم‌اکنون تحقیقات در این پرونده ادامه دارد تا ابعاد پنهان آن بررسی شود.

  • فرار به سوی مرگ

پرونده دوم مربوط به سقوط مرگبار پسر جوانی در شمال تهران است. این حادثه مردادماه رخ داد و پسر جوان از بالکن طبقه چهارم ساختمانی سقوط کرد و روز بعد جان باخت. به‌دنبال مرگ این جوان، خانواده وی از مادر و دختری شکایت و آنها را مقصر مرگ پسرجوان معرفی کردند. این شکایت کافی بود تا با دستور قاضی منافی آذر بازپرس دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این پرونده شروع شود. مادرو دختر به دادسرا احضار شدند.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: روز حادثه سرکارم بودم که دخترنوجوانم برایم پیامک‌هایی فرستاد و پرسید کی به خانه برمی‌گردم و باعث شک من شد. پس از آن مرخصی گرفته و به خانه‌ام برگشتم. رفتارهای دخترم کمی مرموز بود. درحالی‌که مشغول صحبت با دخترم بودم صدای موبایلی را از زیر مبل شنیدم.دخترم موبایل نداشت و آنجا بود که فکر کردم خواستگارش برای او موبایل خریده است. بر سر این موضوع با هم بحثمان شد که یک دفعه از داخل بالکن صدایی شنیدم و متوجه شدم پسرجوانی که دخترم می‌گفت خواستگارش است از بالکن سقوط کرده است.

به گزارش همشهری، این درحالی است که خانواده قربانی مدعی شدند من و دخترم پسرشان را هل داده و باعث مرگش شده‌ایم اما اینطور نیست. به‌دنبال اظهارات این زن و انجام تحقیقات مشخص شد که حفاظ بالکن ارتفاع زیادی دارد و این امکان وجود ندارد که کسی قربانی را هل داده باشد. بررسی‌ها نشان داده پسرجوان که در بالکن مخفی شده بود هنگام فرار پایش لیز خورده و به پایین سقوط کرده است و بدین‌ترتیب راز سقوط او در کمتر از یک‌ماه فاش شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ