اعتراض عجیب “علی ملاقلی پور” کارگردان ایرانی +عکس

0

علی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم سینمایی قندون جهیزیه که فیلمش این رو‌ز‌ها در حال اکران است، به اقداماتی عجیب برای تبلیغ فیلمش روی آورده است.

در عکس‌هایی که منتشر شده، دیده می‌شود که علی ملاقلی‌پور با پوشیدن لباسی که بر روی آن نام فیلم قندون جهیزیه چاپ شده است، با توزیع تراکت‌ها و بروشورهای فیلم در خیابان‌های تهران به تنهایی به تبلیغ فیلمش پرداخته است.

سعید خانی مدیر پخش فیلم قندون جهیزیه با تایید این مطلب گفت: هزینه‌های تبلیغات فیلم زیاد است و برای پخش تیزرهای تلویزیونی و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی باید هزینه زیادی را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: پرداخت این هزینه‌ها برای سازندگان فیلمی مانند قندون جهیزیه بسیار سنگین است همچنین اکران این فیلم تحت شعاع نمایش فیلم‌های دیگر قرار گر فته است و از این رو کارگردان فیلم قندون جهیزیه خود دست به کار شده تا برای فیلم تبلیغ کند.

خانی افزود: تلاش داریم تا در فضای موجود اطلاع‌رسانی کنیم تا مردم بیشتر با این فیلم آشنا شوند.

علی ملاقلی‌پور هم طی سخنان کوتاهی گفت: با توجه به وضعیت موجود چاره‌ای نداشتیم و برای اینکه پای فیلم بایستیم و از آن دفاع کنیم به سمت این نوع تبلیغات روی آورده‌ایم.

فیلم قندون جهیزیه به کارگردانی علی ملاقلی‌پور با حضور بازیگرانی همچون نگار جواهریان و صابر ابر ساخته شده است.

همچنین «سینماتیکت» نوشته است: علی ملاقلی‌پور کارگردان فیلم «قندون جهیزیه» که نسبت به حذف سانس‌های فیلمش پس از اکران فیلم «محمد رسول‌الله» معترض شده بود، روز گذشته شخصا در خیابان‌های شهر اقدام به تبلیغ فیلمش کرد. ملاقلی‌پور هفته گذشته نسبت به حذف فیلمش از جشنواره فیلم فجر نیز انتقاداتی را مطرح کرده بود.

در همین راستا، ایسنا نیز پس از بازی فوتبال ستارگان جهان برابر ستارگان ایران خبری منتشر کرد و نوشت: در اواسط دیدار تیم‌های ستارگان ایران و جهان یک جیمی جامپ ایرانی جدید وارد زمین شد. البته او با سایر جیمی جامپ‌های ایرانی تفاوت داشت. او علی ملاقلی پور، فرزند رسول ملاقلی پور، کارگردان مشهور سینمای ایران بود.

پایگاه خبری – تحلیلی کاپ نیز عکس‌های بیشتری از این رویداد عجیب منتشر کرده و خبرآنلاین نیز نوشته است: او در اعتراض به کم شدن چند سینما از سینماهای نمایش دهنده‌ فیلم جدیدش به وسط میدان آمد و توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد؛ بازداشتی که ساعتی بعد با پا در میانی سازمان سینمایی و مساعدت معاون اجتماعی ناجا، به پایان رسید تا علی ملاقلی‌پور آزاد شود.

بیوگرافی علی ملاقلی پور

بیوگرافی علی ملاقلی پور

بیوگرافی علی ملاقلی پور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ