«اردوهای شادی بانوان» ، مجالس لهو و لعب و رقص و پایکوبی در مشهد

0
دادستان طرقبه و شاندیز درباره برگزاری مجالس لهو و لعب و رقص و پایکوبی با پوشش زننده، تحت عناوین «اردوهای شادی بانوان» و یا «جشن شادی» در برخی باغ تالارها و هتل ها هشدار داد و گفت: عاملان برگزاری این گونه مجالس که زمینه فساد را فراهم می کنند طبق قانون به مجازات های سنگین محکوم خواهند شد.
اردوی مختلط اخبار مشهد اخبار شاندیز
قاضی جواد شاکری در گفت وگوی اختصاصی با خراسان افزود: مدتی است که افرادی سودجو و یا عاملان اشاعه فساد و فحشا با تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی و یا ارسال پیامک برای شهروندان، آنان را به مهمانی و جشن هایی دعوت می کنند که در باغ تالارهای دارای مجوز و یا برخی مراکز غیرمجاز برگزار می شود.
دادستان عمومی و انقلاب طرقبه و شاندیز تصریح کرد: این گونه افراد در تبلیغات خود که با حمایت شبکه های ماهواره ای معاند نظام نیز همراه است چنین وانمود می کنند که فعالیت های آنان کاملا قانونی است و مجوزهای لازم را نیز از مراکز ذی صلاح دریافت کرده اند، اما در پس همین ماجرای ساده، به گسترش فساد در جامعه دامن می زنند.
وی خاطرنشان کرد: آنان برای شرکت در مجالس و پارتی های عمومی مبالغ اندکی را پیشنهاد می کنند و بدین ترتیب زنان و دختران را به جمع افرادی می کشانند که اهدافی را برای آشنایی های بیشتر و ارتباطات خیابانی بعد از برگزاری این گونه مجالس طرح ریزی کرده اند.
قاضی شاکری با اشاره به این که با این گونه «اردوهای شیطانی» به شدت برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم عده ای با دورزدن قانون زمینه فساد و فحشا را در جامعه فراهم کنند، افزود: طی روزهای اخیر با ۲ مورد از این گونه مجالس که در طرقبه برگزار شده بود برخورد شد و روز یکشنبه گذشته نیز زنی که با ارسال پیامک به شهروندان، چنین مجلسی را در یکی از باغ تالارها برپا کرده بود بازداشت شد.
 این مقام قضایی با بیان این که اسناد و فیلم هایی که از این مجالس و مهمانی ها به دست آمده، حاکی از آن است برخی از زنان و دختران در پوشش های زننده دست به حرکات و رفتارهای شرم آوری می زنند که حتی نمی توان درباره آن توضیح داد گفت: برگزارکنندگان این اردوهای شیطانی نیز با به دست آوردن شماره های تماس افراد مختلف آنان را به سوی انواع خلاف ها و ناهنجاری های اجتماعی می کشانند.
قاضی جواد شاکری همچنین گفت: اماکنی که این گونه مجالس با عناوین مختلف در آن جا برگزار شود با دستور قضایی پلمب می شوند بنابراین متصدیان هتل ها و باغ تالارها باید مراقب باشند در چنین فضایی قرار نگیرند و سودجویان از مجوزهای قانونی آنان برای ارتکاب جرم استفاده نکنند.
دادستان طرقبه و شاندیز تصریح کرد: اگرچه برگزارکنندگان اردوهای شیطانی عنوان می کنند که این گونه مجالس فقط زنانه است و به صورت مختلط برگزار نمی شود اما در پس پرده این مجالس جرایمی انجام می گیرد که به ظاهر یک نوع رقص و پایکوبی و شادی است.
قاضی شاکری اضافه کرد: هیچکس با شادی و شادمانی مخالف نیست و دستگاه قضایی هم از هر نوع شادی که مطابق موازین قانونی باشد و موجب ایجاد مزاحمت برای دیگران نشود، حمایت می کند اما نمی توان به بهانه «شاد بودن» فساد را در جامعه گسترش داد.
وی گفت: حتی برخی خانواده ها ممکن است به دختران جوان خود اجازه حضور در چنین فضاهایی را بدهند درحالی که از «پشت پرده» این گونه جشن ها هیچ اطلاعی ندارند و نمی دانند که دشمنان دام هایی را برای گسترش فساد و ناهنجاری در بین دختران جوان گسترده اند.
 وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم است و ما اگرچه از هر نوع تفریح سالم و شادی مردم حمایت می کنیم و کنار آن ها قرار می گیریم ولی اجازه نخواهیم داد افرادی در این پوشش به ارتکاب جرم اقدام کنند.
دادستان طرقبه و شاندیز با اشاره به موادی از قانون مجازات اسلامی اضافه کرد: فراهم کردن موجبات فساد در جامعه، مجازات سنگینی در پی دارد و در صورت اثبات جرم، عامل یا عاملان این فعل مجرمانه تا ۱۰سال زندان محکوم خواهند شد و نیروهای انتظامی نیز با توجه به وظایف خود با هرگونه جرم مشهودی برخورد می کنند بنابراین خانواده ها بسیار مراقب باشند تا فرزندانشان در چنین دام هایی گرفتار نشوند و مسئولان نیز هوشیار باشند که سودجویان و خلافکاران، قانون را دور نزنند و با عناوینی مانند «مجوزهای قانونی» فرزندان این مرز و بوم را به مراکز لهو و لعب و فساد نکشانند.
این مقام قضایی در پایان یادآور شد: در برگزاری مجالسی تحت عنوان «اردوهای شادی» از رقاصه های حرفه ای استفاده می شود که آنان در حاشیه این جشن ها به دنبال تبلیغ و جذب مشتری برای کلاس های رقص هستند و از سوی دیگر نیز سودجویان ممکن است به طور پنهانی و کاملا مخفیانه از صحنه های رقص و یا وضعیت زنان بدون پوشش مناسب فیلم و عکس تهیه کرده و آن را در فضاهای مجازی منتشر کنند بنابراین باز هم توصیه می کنیم ابتدا خانواده ها باید وارد این ماجرا شده و از حضور دختران جوان خود در این گونه مجالس جلوگیری کنند.
منبع:تابناک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ