صحبت های “مینا ساداتی” بازیگر نقش مادر حضرت محمد(ص)

0
به عنوان مادر پیامبر در پروژه «محمد رسول الله» مسئولیت سنگینی بر عهده من بود که سعی کردم بهترین عملکرد را از خود نشان دهم.

مینا ساداتی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص همکاری و نقش خود در پروژه «محمد رسول الله» گفت: عوامل فیلم به مدت یک سال در پی پیدا کردن بازیگری برای این نقش بودند و من در جریان آدم‌هایی که قبل و بعد از من می‌آمدند قرار داشتم. خوشبختانه زمانی که برای تست‌ گریم و دوربین رفتم، همه چیز نهایی شد و من انتخاب شدم و در واقع سعادتی بود که با این پروژه همکاری کنم.

همسر مینا ساداتی فیلم محمد رسول الله بیوگرافی مینا ساداتی
وی افزود: نقش من به عنوان مادر پیامبر مسئولیت سنگینی بود که در این پروژه بر عهده من واگذار شد و سعی کردم قبل و در طول فیلمبرداری بهترین عملکرد را از خود نشان دهم تا اینکه راضی کننده و مورد قبول باشد.

وی ادامه داد: من نقشی را بازی کردم که مادر بزرگترین شخصیت‌ مذهبی دنیا است، تجربه این نقش به شدت شخصی است به نحوی که بیان آن مشکل است.

همسر مینا ساداتی فیلم محمد رسول الله بیوگرافی مینا ساداتی

ساداتی ادامه داد: حس لحظه ایفای این نقش مانند لحظه مناجات کردن با خداست، لحظه‌ای که به تنهایی و دور از همه با خدای خود مناجات می‌کنید و حس عجیبی است.

این بازیگر عنوان کرد: جدا از آن حس درونی و زیبا، به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای، وظیفه شماست که کارهایی مانند مطالعه راجع به نقش و دیدن فیلم‌هایی که به شما کمک می‌کند را انجام دهید که به این مقوله نیز توجه زیادی داشتیم.

همسر مینا ساداتی فیلم محمد رسول الله بیوگرافی مینا ساداتی

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های نقش حضرت «آمنه» این است که تا به حال به صورت تصویری به آن پرداخته نشده و من به عنوان کسی که اولین بار نقش مادر حضرت محمد (ص) را در طول تاریخ بازی می‌کنم، بسیار خوشحالم.

ساداتی اظهار داشت: زمان‌هایی که در طول کار خسته‌ می‌شدم این موضوع را به خودم یادآوری می‌کردم که در حال ایفا کردن نقش مادر حضرت محمد (ص) هستم و مسئولیت سنگینی بر عهده من است، با این طرز تفکر سختی‌ها از من دور می‌شد و با توان بیشتری ادامه کار می‌دادم.
همسر مینا ساداتی فیلم محمد رسول الله بیوگرافی مینا ساداتی
این بازیگر در خصوص حس خود بعد از مشاهده فیلم و جایگاه آن در کارنامه کاری‌اش بیان کرد: این نقشی است که دیگر تکرار نمی‌شود، یعنی اگر به لحاظ تجربه سینمایی، موضوعی و حرفه‌ای به آن نگاه کنیم شاید برای هیچ بازیگری تکرار نشود، زیرا هیچ اثری را نمی‌توان با آن مقایسه کرد و مهم‌تر از هر چیز متفاوت بودن موضوع و مذهبی و تاریخی‌بودن آن است که همکاری در آن نصیب من شد و از این جهت خوشحالم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ