با چند تومان می‌توان بازیگر شد؟

0
تنها بازیگرانی که مشهور هستند درآمدهای میلیونی دارند و در سال‌های اولیه ورود به این هنر باید هزینه کرد.

بازیگری یکی از شغل‌هایی است که به گفته تعدادی از آنها، تنها در صورت شهرت درآمد بالا دارد و در غیر این صورت درآمد خاصی برای کسانی‌ که می‌خواهند به تازگی وارد این عرصه شوند ندارد.

درآمد بازیگران آموزش بازیگری

بیشتر آگهی‌هایی که جهت استخدام بازیگر منتشر می‌شود، موسسه‌های آموزش بازیگری هستنند که ۱۰ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان هزینه بابت مشاوره و تست دریافت می‌کنند، هزینه کلاس‌های آموزشی هنر بازیگری نیز از ۲۵۰ هزار تومان تا یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان است.
یک مشاور بازیگری  می‌گوید: این موسسه با یکی از کارگردان‌های به نام کار می‌کند و سازنده چندین فیلم سینمایی بوده و برای ثبت نام در این کلاس‌ها دو قطعه عکس به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی نیاز است و نمی‌توان به این هنر به چشم شغل نگاه کرد، زیرا هیچ درآمدی ندارد.

مسوولی در یکی دیگر از موسسه‌ها عنوان کرد: ثبت نام در موسسه بستگی به استعداد فرد دارد و برای تست ۱۰ هزار تومان هزینه ثبت نام دریافت می‌شود و پس از تعیین سطح در کلاس‌ها شرکت کرده و هزینه ثبت نام در کلاس‌ها ۲۵۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان است.همچنین پس از اتمام کلاس‌ها برای شرکت در سریال‌ها و آگهی‌های بازرگانی از طریق موسسه معرفی می‌شوند.

درآمد بازیگران آموزش بازیگری

مسوولی دیگر در یک موسسه می‌گوید: این موسسه جهت کلاس‌های شش ماهه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند.
با تماس گرفتن با برخی موسسات نیز صدای ضبط شده‌ای شنیده می‌شود، که پس از معرفی آموزشگاه و آدرس آن می‌گوید حتما باید برای تست حضوری به موسسه مراجعه کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ