اکسپریا زد ۵ سونی (Sony Xperia Z5) + عکس و مشخصات

0

بنابر شنیده‌ها، سونی در جریان ایفا ۲۰۱۵ سه گوشی هوشمند اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پرایم یا پریمیوم را معرفی خواهد کرد. مراسم معرفی محصولات سونی در تاریخ دوم سپتامبر یا یازدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

مشخصات سونی اکسپریا قیمت سونی اکسپریا
براساس اطلاعات منتشر شده اکسپریا زد ۵ از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و اکسپریا زد ۵ کامپکت با صفحه‌ی نمایش ۴.۶ اینچی و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ همراه خواهند شد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند اکسپریا زد ۵ پریمیوم نیز با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل روانه‌ی بازار شود. همچنین باید به سنسور ۲۳ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند با قابلیت ثبت فیلم‌های ۴K اشاره کرد.

مشخصات سونی اکسپریا قیمت سونی اکسپریا

بنابر اطلاعات ارائه شده توسط منبعی که تصویر را ارسال کرده، گوشی هوشمندی که در تصویر می‌توان به وضوح دید، اکسپریا زد ۵ است. همانطور که مشاهده می‌کنید در پس زمینه دو گوشی هوشمند دیگر وجود دارند که به احتمال زیاد اکسپریا زد ۵ در رنگی متفاوت است. از جمله‌ی مشخصات فنی اکسپریا زد ۵ باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ با فرکانس ۲ گیگاهرتزی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ اشاره کرد.

مشخصات سونی اکسپریا قیمت سونی اکسپریا
از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت و سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین خودگرفت (سلفی) اشاره کرد. تاکنون اخبار متعددی در خصوص وجود سنسور حس گر اثر انگشت در حاشیه‌ی گوشی منتشر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ