اغفال دختر نوجوان توسط پسر مبل فروش تهرانی

0

مردی میانسال با حضور در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۷ تهران از پسر مبل فروشی به اتهام ربودن و اغفال دخترش و هم چنین برداشت غیرقانونی از حسابش شکایت کرد.

این مرد صبح دیروز در اظهاراتش به رئیس شعبه ۵ دادسرای جنایی پایتخت گفت: من ساکن محله دلاوران در شرق تهران هستم . مدتی پیش از همسرم جدا شدم و با مادرم و تنها دخترم ساناز که ۱۵ سال سن دارد با هم زندگی می کنیم.

چندی پیش مادرم به من گفت که وقتی با ساناز بیرون رفته بودند او از یک پسر جوان حدودا ۲۲ ساله که در یکی از مغازه های مبل فروشی این خیابان کار می کرد شماره تلفن گرفته است. از آنجایی که فکر می کردم موضوع چندان اهمیتی نداشته باشد توجهی نکردم. تا اینکه دخترم روز چهارشنبه چهارم شهریور امسال از خانه فرار کرد .

این مرد ادامه داد: وقتی ساناز فرار کرد متوجه شدم که او مقداری پول و طلا را به همراه کارت عابر بانک من با خودش برده است . پس از آن به کلانتری ۱۳۶ فرجام رفتم و از آنجایی‌که حدس می زدم دخترم با این پسر رفته باشد شکایتی علیه او تنظیم کردم .

او همچنین گفت: ماموران پلیس موفق شدند رد این پسر را پیدا کنند و معلوم شد که او با عابر بانک من از یکی از مغازه های موبایل فروشی پاساژ علاءالدین مبلغ ۷ میلیون تومان برداشت کرده و با آن گوشی خریده است. در حالی که خبری از دخترم نداشتم و نگران او بودم از کلانتری با من تماس گرفتند و گفتند ماموران کلانتری حرم دخترم را با یک پسر شهرستانی دیگر پیدا کردند. حالا الان دخترم را به من تحویل دادند اما من از این پسر شکایت دارم.

این پرونده در شعبه ۵ دادسرای ویزه امور جنایی تا بازداشت پسر جوان و تکمیل تحقیقات مفتوح است .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ