عکس جالب شهاب عباسی با سمیرا سیاح + بیوگرافی

0

شهاب عباسی کارگردان و بازیگر طنز دست به نقد با انتشار عکش زیر در اینستاگرامش نوشت:

همسر شهاب عباسی بیوگرافی شهاب عباسی بیوگرافی سمیرا سیاح بازیگران دست به نقد اینستاگرام بازیگران

یه عکس خیلی قدیمی و خاطره انگیز از پشت صحنه ی سریال ماجراهای خندان به کارگردانی قاسم جعفری … این سریال سال ٧٧ ساخته شد به سفارش شبکه ی جام جم که اونروزا تازه راه اندازی شده بود . سریال توی سیزده قسمت ساخته و پخش شد و ماجراهای جوونی به اسم خندان رو روایت میکرد که دنبال کار بود و سر هرکاری میرفت موفق نبود …. من نقش خندان و خانم سمیرا سیاح نقش نامزدم رو بازی میکردن …. ماحصل کار یه مجموعه ی خیلی شیرین و دیدنی شد که متاسفانه چون مختص جام جم بود خیلی ها ندیدنش … حتی بازپخش هم نشد … توی اون مجموعه که تجربه ی فوق العاده ای برام بود با خیلی از بزرگان سینما همبازی شدم …. حسین پناهی ، سروش خلیلی ، فرخ لقا هوشمند و چن تا از عزیزای دیگه که الان پیشمون نیستن … خدا کل رفتگان رو قرین رحمت خودش قرار بده ….

همسر شهاب عباسی بیوگرافی شهاب عباسی بیوگرافی سمیرا سیاح بازیگران دست به نقد اینستاگرام بازیگران

شهاب عباسی در ۲۷ آذر ۱۳۵۲ در محله‌ای نزدیک به سه راه امین تبریز در خانواده‌ای ۵ نفره متولد شد. او فرزند دوم خانواده و دارای یک خواهر و برادر است و پدر وی از قهرمانان سابق بوکس آسیا بوده است.

او پیش از قبولی در دانشگاه در رشتهٔ نقاشی در رادیو تبریز فعالیت داشته. در دانشکده هنر با جواد رضویان و مهران غفوریان و حسین رفیعی هم دوره بوده. بعد از اتمام دوران دانشگاه کم کم از نقاشی فاصله گرفته و به واسطه علی سلیمانی با کاردان آشنا شده و پس انجام تست توانست در برخی از کارهای وی حضور پیدا کند.

در اواخر سال ۱۳۸۹ او با تماسی از هومن حاجی عبدالهی و معرفی شدن به فرید شب خیز تصمیم به ساخت مجموعه‌ای به نام “خنده بازار” گرفت.

از ابتدای سال ۱۳۹۰ مجموعه خنده‌بازار با حضور عده‌ای از هنرمندان باسابقه و جوان مستعد کارش را در شبکه سه آغاز کرد و خیلی سریع توانست با مخاطب ارتباط برقرار کند و جزو برنامه‌های پرمخاطب تلویزیونی شود.

تاکنون هیچ عکس و خبری از اینکه ازدواج کرده و همسری دارد ، منتشر نشده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ