حضور معتاد کارتن خواب در شبکه خبر! +عکس

0

برنامه پیشخوان خبر، که به موضوع اعتیاد و ساماندهی معتادان بی سرپناه می پرداخت، یک معتاد کارتن خواب با حضور در استودیو شبکه خبر در برابر سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی قرار گرفت و به بیان مشکلات این قشر پرداخت.

در خلال این برنامه یک معتاد بی سرپناه برای مواجه مستقیم با مسولان به استودیو شبکه خبر هدایت شد. وی اعلام کرد تاکنون ۵ بار به کمپ ترک اعتیاد رفته اما به دلیل نبود کار و انگیزه زندگی مجددا گرفتار اعتیاد شده است.

معتاد کارتن خواب معتاد شیشه

این فرد معتاد با اشاره به مشکلات جامعه و نداشتن کار و درآمد گفت: هربار که بوسیله پلیس دستگیر می شود بعد از دو روز به سطح خیابان باز می گردد. همچنین محسن روشن پژوه معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی  هم در برنامه حضور داشت.

سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با اشاره به ناهماهنگی ها و مشکلات در بحث ساماندهی معتادان کارتن خواب، گفت: برخی دستگاهها در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند.

معتاد کارتن خواب معتاد شیشه

این برای نخستین بار در رسانه است که یک آسیب دیده اجتماعی در یک برنامه زنده تلویزیونی و در مواجه مستقیم با پلیس و مقام مسئول در سازمان بهزیستی قرار می گیرد و سخن می گوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ