تجلیل از “هادی آقا حسینی” و “علی اصغر خطیب زاده” بازیگران فیلم محمد رسول الله

0

مجید مجیدی به مناسبت اکران عمومی این فیلم در استان سمنان در پیامی که دوشنبه شب توسط محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سینما فرهنگ قرائت شد افزود: من یقین دارم که همگی ما دعوت شدیم . یکی از شرق ، یکی از غرب، یکی از ایتالیا، یکی از آمریکا، یکی از صربستان، یکی از آلمان، یکی از شمال، یکی از جنوب، یکی از خراسان، یکی از هرمزگان، یکی از گیلان، یکی از بوشهر، یکی از شهر دارالمومنین سمنان، هادی آقاحسینی و یکی بنام علی اصغرخطیب زاده عزیز که با بازی بی‌بدیلش خوش درخشید در فیلم پیامبر و امشب شما را دعوت به تماشای ذکر مقدس نام محمد و آل محمد می‌کنیم.

فیلم محمد رسول الله دانلود فیلم محمد (ص) اخبار سمنان

مجیدی این پیام را از مونترال کانادا برای این مراسم ارسال کرده بود.

اکران عمومی فیلم “محمد رسول الله (ص)” در استان سمنان دوشنبه شب در مراسمی با حضور استاندار سمنان، امام جمعه موقت و دیگر مسوولان فرهنگی و اجرایی در سینما فرهنگ سمنان آغاز شد.

هادی آقا حسینی بازیگر نقش «زهیر» و “علی اصغر خطیب زاده” بازیگر نقش «بنیامین» هنرمند دامغانی از بازیگران سمنانی فیلم محمد (ص) بودند که در این مراسم تقدیر شدند.

این دو بازیگر به هنگام دریافت لوح تقدی از محمد وکیلی استاندار سمنان و حجت الاسلام “سیدجلال احمدپناهی” امام جمعه موقت سمنان، بازی در این فیلم تاریخی و ارزشمند را افتخاری بزرگ برای خود دانستند.

نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) با زیرنویس در سینماهای تهران

همچنین فیلم محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی که این روزها با استقبال مواجه شده است به زودی به شکل زیرنویس نیز به نمایش درمی آید.

محمدرضا صابری مدیرعامل این شرکت گفت: با توجه به اینکه جمع زیادی از مسلمانان تبعه کشورهای دیگر در ایران زندگی می کنند و بیشتر آنها افرادی هستند که برای تحصیل علوم دینی و یا علوم دانشگاهی به ایران سفر کرده اند شرکت سینمایی نورتابان قصد دارد تسهیلات ویژه ای را برای آنها فراهم کند.

وی ادامه داد: جمع زیادی از این افراد علاقمند هستند و تقاضا کردند که شرایط نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) برای آنها بوجود آید از این رو سازندگان فیلم تصمیم گرفتند تا این فیلم را با زیرنویس فرانسه و انگلیسی اکران کنند.

صابری همچنین گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از روز جمعه ۱۳ شهریورماه در سه سینمای شهر تهران که به سیستم D سینما مجهز هستند فیلم محمد رسول الله(ص) با زیرنویس فرانسه و انگلیسی به نمایش درمی آید.

وی گفت: به زودی سانس‌هایی که فیلم در این سینماها با زیرنویس فرانسه و انگلیسی به نمایش درمی‌آید، اطلاع رسانی می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ