ولایتی با حضور خانواده اش در صداوسیما مخالفت کرد

0

سخنگوی علی اکبر ولایتی در مورد مخالفت وی با حضور خانواده اش در صداوسیما، گفت: دکتر ولایتی معتقد است ورود اعضای خانواده یک سیاستمدار به فعالیت های مرتبط با او مقدمه نفوذ و دخالت غیر موجه آنان در حوزه های عمومی را فراهم می کند و بهتر است برای جلوگیری از چنین آسیب هایی زمینه های آن را از ابتدا کنترل کرد.

به گزارش مهر، حسین انتظامی ضمن تشکر از شبکه اول سیما و شبکه رادیویی ایران که در صدد تهیه برنامه هایی با حضور اعضای خانواده نامزدها بودند، تصریح کرد: اگر چه تولید چنین برنامه هایی از منظر فعالیت رسانه ای جذاب است و البته به افزایش مشارکت می انجامد اما آقای دکتر ولایتی ضمن تشکر از این ابتکار سازمان صدا و سیما با حضور خانواده خود موافقت نکردند.

سخنگوی ولایتی افزود: اگر بستگان یک شخصیت ملی صرفا به واسطه قرابت با او و نه ویژگی شخصی خود بخواهند از عنصر شهرت برخوردادر  شوند و آن را دستمایه ارتباطات و نفوذ قرار دهند ، می تواند زمینه سوء استفاده را فراهم کند.

یاد آور می شود گروه خانواده شبکه اول سیما برنامه های جداگانه ای با حضور اعضای خانواده های ۵ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ضبط کرد که به دلیل حضور نیافتن خانواده های جلیلی، ولایتی و روحانی پخش نشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ