قاضی زاده: عزل دانشجو سیاسی بود

0

عزل دانشجو سیاسی بود/شورای عالی انقلاب فرهنگی برای انتصابها چاره‌اندیشی کند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد همچون عزل صدرالدین شریعتی از دانشگاه علامه‌ طباطبایی با دید سیاسی انجام شده است و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید در خصوص این عزل و نصب‌ها چاره‌اندیشی کند.
سیدامیرحسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد در جلسه شب گذشته هیئت امنای این دانشگاه گفت: آسیبی که دانشگاه‌ها و مراکز علمی ما از آن رنج می‌برند، تاثیر حوادث سیاسی بر کارکرد آنهاست که این موضوع یک نوع بی‌ثباتی مدیریتی در این مراکز ایجاد کرده است.
وی افزود: داشتن نگاه سیاسی در عزل و نصب‌ها در مراکز علمی موجب می‌شود تا شایستگی‌های مدیریتی نادیده گرفته شود و نیز موجب می‌شود تا انتظارات ما از مراکز علمی محقق نشود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: عزل فرهاد دانشجو از ریاست دانشگاه آزاد نیز اولین مورد نیست و نمونه مشابه آن را می‌‌توان در عزل صدرالدین شریعتی از دانشگاه علامه ‌طباطبایی مشاهده کرد و این معلول نگاه سوء به مراکز علمی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی دقیق و اساسی در خصوص این موضوع داشته است .
رجانیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ