استعفای شقایق دهقان از ایستاده با طنز خندوانه!

0
شب گذشته چهارمین برنامه خنداننده برتر با حضور کمدین شقایق دهقان و رضا شفیعی‌جم برگزار شد؛ طبق روال برنامه رامبد جوان پس از سلام و احوال پرسی با حاضرین  و خنده ۲۵ ثانیه‌ای، شادی برنامه را به خانواده‌هایی که یک وعده غذایی را با هم و در کنار هم نوش جان می‌کنند، تقدیم کرد.
همسر شقایق دهقان مهمانان خندوانه خندوانه سری جدید بیوگرافی شقایق دهقان اینستاگرام خندوانه
دل‌نگرانی از رقابت با یک حریف قدر
پس از بازپخش خلاصه‌ای از معرفی و قرعه‌کشی گروه چهارم خنداننده برتر (رضا شفیعی جم و شقایق دهقان)؛ پشت صحنه‌ای از نحوه آمادگی دو کمدین برای مسابقه نشان داده شد که از استرس بالای خانم دهقان از حریفش خبر می‌داد.
بعد از آن، ابتدا رضا شفیعی جم همراه با تخته وایت بردی که روی آن نقاشی کشیده بود، وارد صحنه شد و استند آپ خود را که درباره تدریس به دو پسر بچه که سال‌ها مجبور بوده به خاطر کسب درآمد به آن‌ها نقاشی یاد بدهد، آغاز کرد.
رضا شفیعی‌جم کمبود زمان گرفت!
شفیعی‌جم به تفاوت‌های اخلاقی این دو پسر بچه و یادگیری‌شان در درس نقاشی اشاره کرد. نکته جالب این بود که بعد از اتمام کلاس و پس از تلاشی که در یادگیری به یکی از بچه‌ها انجام داده بود پولی هم دریافت نکرد.
وی در نهایت  نتوانست کمدی خود را به طور کامل اجرا کند و داستان پسربچه دوم قصه‌اش ناتمام ماند، برای همین با اصرار از رامبد طلب وقت می‌کرد و در آخر با زمان کوتاهی که به زور گرفته بود خیلی سریع راجع به پسر دوم قصه‌اش هم گفت و از صحنه خارج شد.
شقایق دهقان استند آپ خود را واگذار کرد
در ادامه بعد از  پخش واکنش‌های دهقان به اجرای رضا، وی حاضر شد و با ورود به صحنه اعلام کرد که از اجرای کمدین ایستاده پشیمان شده و این کار را به یکی از دوستانش واگذار می‌کند!
این حرف او با واکنش‌هایی از طرف حاضرین و رامبد جوان روبرو شد و همه تعجب کرده و ناراحت شدند.
اما ناگهان خانم دهقان در قالب «پرستو شیرزاد» وارد صحنه شد و در ابتدا به شوخی با رامبد پرداخت. سپس با طنز به اهمیت نقش منشی‌ها در جامعه اشاره کرد که دیدن آن خالی از لطف نیست.
تندیسی برای آقای پدر
پس از اجرای جذاب این گروه معروف؛ تندیس بهترین خنده هفته هم به امیرحسین صدیق که انواع لبخندها را در زمان تعیین‌شده‌اش زد تعلق گرفت.
در پایان همراه با دو کمدین برنامه سرود «ایران، ایران، ایران» اجرا شد و باز هم سرنوشت برنده‌ها به آرای مردم واگذار شد.
رضا شفیعی‌جم یا شقایق دهقان!؟
شاد باشید.
شقایق دهقان تاکنون ۱۳۴ هزار و ۹۶۸ رای و رضا شفیعی جم ۶۳ هزار و ۹۴۰ رای کسب کرده اند.

امیر مهدی ژوله نیز تاکنون ۷۷۹ هزار و ۸۱۸ رای و هومن حاجی عبداللهی ۴۸۳ هزار و  ۸۵۱ رای کسب کرده اند.

برنامه طنز «خندوانه» هرشب از شبکه ی تازه تاسیس «نسیم» پخش می شود.

گزارش از: فاطمه شهدوست
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ