خودکشی پسر ۱۴ ساله به خاطر نمره ریاضی!

0

پسر نوجوان زمانی که کارنامه‌اش را گرفت و با نمره پایین درس ریاضی‌اش مواجه شد، به خاطر فرار از سرزنش‌های خانواده و دوستانش، دست به خودکشی زد.

زمانی که پدر و مادر امیر به خانه آمدند و با جسد پسرشان مواجه شدند، او را به بیمارستان انتقال دادند، اما پسر نوجوان در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بود.

چندی پیش مرد جوانی از یکی از بیمارستان های استان لرستان با پلیس تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسر ۱۴ ساله ای خبر داد.

با اعلام این خبر، اکیپی از کارآگاهان جنایی وارد عمل شده و با حضور در بیمارستان با بدن بی جان امیر در حالی مواجه شدند که اثر شلیک گلوله ای در سرش دیده می شد.

کارآگاهان به تحقیق از پدر امیر ـ که او را به بیمارستان انتقال داده بود ـ پرداختند و مرد میانسال در این خصوص به پلیس گفت: «امروز به همراه همسر و فرزند دیگرم برای انجام کاری از خانه خارج شدیم.

امیر هم برای گرفتن نمراتش به مدرسه رفته بود. ساعتی نگذشته بود که یکی از همسایه هایمان با من تماس گرفت و گفت صدای شلیک گلوله از خانه تان به گوش رسیده است.

بلافاصله خود را به خانه رساندم و با بدن بی جان امیر داخل اتاق مواجه شدم. کارنامه پسرم نیز در نزدیکی جنازه اش بود. او را به بیمارستان انتقال دادیم، اما دکتر گفت در همان لحظات اولیه پسرم جانش را از دست داده است.»

او ادامه داد: «من همیشه امیر را درخصوص نمراتش اذیت می کردم. اگر نمره پایینی می گرفت، او را سرزنش می کردم و مدام پسرم را با بچه های دیگر مقایسه می کردم.

این بار نیز پسرم نمرات خوبی در درس ریاضی نگرفته بود و ترس از سرزنش من باعث شد که او دست به خودکشی بزند.»

به دنبال اظهارات مرد میانسال، تحقیقات درباره ادعای او درخصوص خودکشی پسرش ادامه یافت. در تحقیق از همسایه ها مشخص شد که پدر امیر حقیقت را گفته و در زمان مرگ پسرش هیچ کسی در خانه نبوده است.

از طرفی متخصصان آزمایشگاه جنایی در بررسی ها اعلام کردند که با توجه به زاویه شلیک و مدارک دیگر پسر نوجوان دست به خودکشی زده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ