پسر بابک در لاس‌وگاس چه می‌کند؟

0
در حالی که اعضای تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی عازم آمریکا شده‌اند پسر مدیر تیم‌های ملی نیز همراه این تیم عازم لاس‌وگاس شده است.

 رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در حالی از فردا شب در لاس‌وگاس آمریکا آغاز می‌شود که تیم کشورمان روز گذشته به محل برگزاری مسابقات رسید و در هتل محل اسکان خود مستقر شد، اما موضوعی که از چندی قبل از اعزام کشتی‌گیران به آمریکا خبرساز شده بود و شایعات زیادی پیرامون آن منتشر می‌شد اعزام افراد متفرقه همراه تیم اصلی و در قالب تیم ایران در کنار ملی‌پوشان بود که از مسئولیت آنها اطلاعی در دست نیست.

یکی از این افراد پسر مدیر‌ تیم‌های ملی کشتی فرنگی حسن بابک است که در گزارش پخش شده از تلویزیون در کنار تیم مشاهده شد و معلوم نیست با چه عنوانی همراه تیم عازم شده است.

بیوگرافی حسن بابک

پسر حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی در حالی همراه اعضای تیم ملی عازم آمریکا شدند که به گفته مسئولان فدراسیون کشتی هزینه زیادی برای اعزام یک نفر به این مسابقات شده است، اما دلیل روشن و منطقی برای همراهی این فرد در کنار تیم وجود ندارد.

این در حالی است که فدراسیون کشتی می‌توانست با اعزام مربیان سازنده که کشتی‌گیر در تیم ملی دارند حداقل از این طریق بر تجربه آنان بیفزاید، اما این اتفاق رخ نداد.

چندی پیش پسر حسن بابک به جام زومباتلی مجارستان نیز اعزام شد که دلیل اعزام او در آن مسابقات هم مشخص نبود.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ