واژگونی اتوبوس اسکانیای زائران عراقی در جاده چالوس / ۱۱ کشته

0
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به بیان آخرین جزئیات حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا در جاده ملایر به نهاوند پرداخت و گفت: به دلیل واژگونی این خودرو، تعداد ۱۱ نفر از زائران عراقی کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در چهل و هشتمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی به حادثه شب گذشته در جاده ملایر به نهاوند پرداخت و اظهارداشت: در اثر واژگونی خودروی اتوبوس اسکانیا که حامل زائران عراقی بود، متاسفانه ۱۱ نفر از زائران عراقی کشته شدند.

سردار مهری ادامه داد: در این حادثه تعداد دیگری از مسافران مجروح شدند که برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام ارشد راهور ناجا با بیان این مطلب که این واژگونی درست در فاصله یک کیلومتری بعد از خروج اتوبوس از شهر اتفاق افتاده بود، خاطرنشان کرد: عدم کنترل مناسب از سوی راننده ممکن است یکی از علل واژگونی باشد اما باید گفت علت واژگونی در دست بررسی است.

حوادث چالوس اخبار حوادث اخبار چالوس اتوبوس اسکانیا

وی با بیان این مطلب که در واژگونی این خودروی اسکانیا نیاز به بررسی بیشتری از نظر سقف، ستون و تست واژونی است در پاسخ به پرسش فارس درباره مدل اسکانیای واژگون شده گفت: اسکانیا مدل سال ۹۰ بوده است و این حادثه می‌تواند به منزله هشداری برای ما باشد تا تجدید نظری در مسائل فنی داشته باشیم.

لازم به ذکر است خودروی اسکانیای مذبور که از قم عازم مهران بود در مسیر اراک به ملایر واژگون می‌شود که در اولین ساعات تعداد کشته‌ها ۱۰ نفر بود.

در ساعات اولیه تعداد کشته‌ها ۱۰ نفر و مجروحین ۲۰ نفر بوده است.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ