خرد کردن دست همسر با ساطور! + عکس

0
مرد چینی در یک حمله وحشیانه دست همسر خود را با ساطور خرد کرد.
مردی اهل «شانگهای» چین بوسیله یک ساطور استخوان های دست همسر خود را خرد کرد.

براساس گزارش پلیس، قربانی که یک خانم ۲۸ ساله بود پس از یک بحث و نزاع با جنایت کار از خشونت او فرار و به محل کار خود که کارخانه ای در «سوژو» واقع در شهر شانگهای بود، پناه برد.

زندگی در چین زن چینی اخبار حوادث

غافل از اینکه همسر خشمگین او را تعقیب کرده است و هنگامی که قربانی می خواست به محل کار وارد شود این مرد بی شرم با ساطور که به همراه داشت همسر خود را مورد حمله قرار داد به طوری که براثر ضربه وارد شده به کف دست او استخوان های انگشتان او خرد شد.

با گزارش شاهدین ماجرا به پلیس، جنایت کار دستگیر و قربانی به بیمارستان برده شد.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که قربانی قبلأ نیز براثر رفتار های خشونت آمیز شوهرش داد خواست طلاق داده بود اما به توصیه دوستانش و برای حفظ زندگی پسر ۳ ساله شان دوباره به ادامه زندگی با او راضی شد.

زندگی در چین زن چینی اخبار حوادث

قربانی در گزارش خود به پلیس گفت: شوهرم که مردی خوب و مهربان جلوه می کرد همیشه در خلوت و تنهایی مرا شکنجه می کرد و بارها مرا تهدید به مرگ کرد و ادعا می کرد که تو را خواهم کشت حتی اگر پس از آن همه عمرم را در حبس زندگی کنم.

وی افزود: پس از نزاع که با یک دیگر داشتیم و من او را به منظور رفتن به سر کار ترک کردن گمان کردم که دیگر این دعوا پایان یافت اما او به دنبال من از «سی چو آن» تا «شانگهای» آمد فقط برای اینکه با آزار من خشم خود را خالی کند.

قربانی پس از رسیدن به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ