الهه احمدی قهرمان فینالیست‌های تفنگ جهان شد

0

الهه احمدی ملی‌پوش تیراندازی بانوان ایران در مسابقات فینال فینالیست‌های تفنگ بادی ۱۰ متر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

 مسابقات فینال فینالیست های جام های جهانی سال ۲۰۱۵ در شهر مونیخ آلمان صبح امروز در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان درحالی پیگیری شد که الهه احمدی تنها نماینده کشورمان در این مسابقات به رقابت با حریفان قدرتمند و مدال آور جهانی خود پرداخت.
بیوگرافی الهه احمدی

در مرحله مقدماتی احمدی توانست به فینال راه پیدا کند و در نهایت با مبارزه با ۷ تیرانداز برتر جهان با امتیاز ۲۰۷٫۵ در جایگاه اول قرار گرفت و مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.

در این رشته بعد از ایران، هند و صربستان در مکان دوم و سوم ایستادند.

الهه احمدی (متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۱ در تهران) تیرانداز زن ایرانی می‌باشد که در بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو از موفق ترین ورزشکاران کل کاروان اعزامی ایران بود که صاحب سه نشان نقره و برنز شد.

او در دومین مرحله از رقابتهای جام جهانی تیراندازی سال ۲۰۱۱ که در سیدنی برگزار شد با کسب مقام دوم موفق به کسب سهمیه در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی زنان برای المپیک تابستانی ۲۰۱۲ شد. در بازی‌های المپیک با کسب ۳۹۷ امتیاز به مرحله پایانی این رقابت‌ها راه یافت و در مرحله پایانی و با کسب ۴۹۹ امتیاز در ده مرحله، پس از نمایندگانی از چین، لهستان، چک و آمریکا در رتبه ششم ایستاد. او در رشته تیراندازی پنجاه متر سه وضعیت هم شرکت کرده و رتبه چهل و سوم را کسب کرده و از رسیدن به فینال باز ماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ