غرضی در کافه خبر: فکر می کنید من می خواهم رئیس جمهور شوم؟

0
سیدمحمد غرضی بار دیگر از تقسیم تهران به شش استان برای بهبود وضعیت پایتخت و پاسخگویی مسئولین نسبت به نیازهای مردم دفاع کرد.

او که مهمان کافه خبر است، با اشاره به اینکه امکانات رفاهی در تهران فراهم شده و هر کسی از شهرستان با فروش تمکن مالی اش به تهران آمده اما نتوانسته تخصصی بیابد و کارتن خواب شده است، افزود: باید کاری کنیم که در کشور چند شهر عمده تخصصی داشته باشیم. نه اینکه با توسعه تهران، مراکز استان​ها بدون پیشرفت باقی بماند. باید مثل المان باشیم که شیوه توسعه اجتماعی آنها سیاسی نبود. نه اینکه توسعه سیاسی غیرمتوازن داشته باشیم.

خبرنگاری در این جلسه بر تناقض گویی غرضی در این زمینه اشاره کرد که چرا از یکسو می گوید در تهران کارتن خواب دارد و از سوی دیگر می گوید دیگر شهرها هم باید مثل تهران شوند. اما غرضی با توضیح دوباره سخنانش تاکید کرد که تناقضی در سخنانش نیست و او بر توسعه متوازن اجتماعی اصرار دارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در طول تاریخ به ملت ایران ظلم شده است، در پاسخ به سوالی که به لحن پاسخگویی وی به خبرنگاران اشاره داشت، گفت: من جواب سوالتان را می دهم شما می گویید که چرا عصبانی می​شوی! من ۱۰ تا سوال مطرح کردم. چرا جواب من را نمی دهند؟ چرا می خندید؟ من می گویم استانداران را خود مردم انتخاب کنند. یکی از این طیف های چپ تا کنون گفته است که این حرف درست است؟ یک نفر تا حالا درباره آن یادداشت نوشته است؟

غرضی اظهار داشت: فکر می کنید من می خواهم رئیس جمهور شوم؟ من می خواهم بگویم که به مردم ظلم شده است. من می گویم تهران باید به ۶ قسمت تقسیم شود. این به نفع تهران هست یا نه؟ اگر هست چرا شل جواب مرا می دهید؟

وی تاکید بر توسعه اجتماعی را در راستای تاکیدش بر جمهوریت نظام خواند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ