گرانترین و ارزانترین خانه های حیاط دار در شرق تهران

0
قیمت هر متر مربع خانه حیاط‌دار در شرق تهران، از ۲٫۵ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۱۲ میلیون تومان ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد نیوز، شرق تهران هم مانند دیگر مناطق تهران دارای خانه‌های با متراژهای پایین است، البته خانه‌های با متراژهای پایین همیشه از پرطرفدارترین خانه‌ها به شمار می‌روند، اما بسیاری از افراد هستند که زندگی در آپارتمان‌های با متراژهای کوچک برایشان سخت و طاقت‌فرساست، از طرفی آنها پول کافی برای خریدن خانه‌های لوکس و گران‌قیمت را ندارند، بنابراین این افراد به دنبال خانه‌های حیاط‌دار می‌گردند.

در شرق شهر تهران خانه‌های حیاط‌دار با قیمت‌های متنوعی وجود دارد، هم خانه‌های نسبتاً ارزان، هم خانه‌هایی که قیمت‌ آنها میلیاردی می‌شود.

گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه حیاط‌دار در شرق تهران
یکی از ارزان‌ترین خانه‌های حیاط‌دار در شرق تهران نیز مربوط به خانه‌ای ۴۰متری در محله هنگام است که با قیمت ۱۵۰ میلیون تومان آگهی شده است.

همچنین خانه حیاط‌دار دیگری با مساحت ۱۸۰ متر با قیمت دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان وجود دارد که قیمت هر متر مربع از آن ۱۲ میلیون تومان است و از گران‌ترین خانه‌های حیاط‌دار در شرق تهران به شمار می‌رود.

خانه حیاط‌دار متری ۲٫۵ میلیون تومان
ارزان‌ترین خانه حیاط‌دار از نظر قیمت هر متر مربع در شرق تهران مربوط به خانه‌ای با زیربنای ۱۱۰ متر در محله پروین تهرانپارس است که قیمت هر متر مربع از این خانه حیاط‌دار ۲٫۵ میلیون تومان است و دلیل ارزان‌ بودن این خانه قولنامه‌ای بودن آن است.

مشاوره املاک تهران قیمت مسکن در تهران قیمت خانه در تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ