ماجرای ۸ گلی که استقلال به پرسپولیس زد چه بود؟ + عکس

0

در چند روز اخیر صحبتهای مدیر عامل سابق استقلال در مورد پیروزی استقلال در مقابل پرسپولیس جنجال های زیادی را برپا کرد.

طنز فتح الله زاده اخبار فوری پرسپولیس اخبار داغ فتح الله زاده

درست روزی که پرسپولیسی سالگرد پیروزی ۶ بر صفر مقابل استقلال تهران را جشن گرفته بود مدیر عامل سابق استقلال که یک استقلالی متعصب است یک بمب خبری منفجر کرد.

علی فتح اله زاده که در روز های اخیر به دلیل دوری از استقلال کمتر خبر ساز بوده است با یک اظهار نظر جالب تمامی نگاه ها را به خود معطوف کرد و به اصطلاح یک بمب خبری منفجر کرد که واکنش های برخی متعصب های پرسپولیس را به همراه داشت.

فتح اله زاده در یکی از اظهارات اخیرش از پیروزی استقلال در مقابل پرسپولیس با هشت گل خبر داد و در این باره گفت:برد استقلال در مقابل پرسپولیس را با سند و مدرک ثابت می کنم ضمن اینکه در زمان مدیریت من در استقلال چهار بار پرسپولیس را شکست داده ایم.

اظهار نظر عجیب فتح اله زاده در پیروزی هشت گله در مقابل پرسپولیس امیر عابدینی رقیب دیرین مدیر عامل سابق اظهارات جالبی را مطرح کرد.

عابدینی دراین باره معتقد است: فتح‌اله‌زاده، مدیر عامل سابق استقلال چون نمی‌تواند بمب بترکاند خواب‌های عجیب غریب می‌‌بیند که خودش هم باور می‌کند.

امیر عابدینی مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات علی فتح‌اله‌زاده که گفته بود سند دارد که در یک مسابقه استقلال ۸ بر صفر پرسپولیس را شکست داده است در صفحه اجتماعی خود گفت: علی فتح‌اله‌زاده در نوع خودش بی‌نظیر است، گاهی موقع‌ها خواب می‌بیند چه خوابی رویا و بعد آن خواب را طوری تعریف می ‌کند که خود او هم باورش می‌شود.

وی ادامه داد: مخصوصاً اخیراً که خواب “پلی‌اس تی شن” و “پلی‌اف” و فوتبال خوی را با هم می‌بیند تازگی‌ها چون نمی‌تواند بمب بترکاند باعث بمب خنده شده است. چه کار کنیم؟ حاجی خودمان است دیگر.

و البته پس از آن دوباره فتح اله زاده در واکنش به اظهارات عابدینی گفت: اسناد مربوط به این پیروزی را نشان خواهم داد اما پیروزی شش بر صفر پرسپولیس مربوط به خیلی قبل بوده و هی سندی هم از آن موجود نیست اما با استقلال چهار بار این تیم را شکست داده ام و از این موضوع زمان زیادی نگذشته است.
این اتفاقات باعث شد اهالی فوتبال در این باره به حرف بیایند:

عزیز محمدی رییس پیشین سازمان لیگ نیز در این باره معتقد است: هم فتح الله زاده و هم عابدینی هر دو از مدیران خوب باشگاهی در ایران هستند. این دو باشگاه که در دوران مدیریت این عزیزان بهترین سال های خود را سپری کردند. بهتر است هر دوی آنها با پایان داددن به این بحث ها مدیران و مسوولان فعلی را استقلال و پرسپولیس و فوتبال را تشویق کنند تا همه دست به دست هم بدهیم و فوتبال را به روزهای خوبش برگردانیم.

کاظم اولیایی در گفت و گو با یکی از رسانه ها در این باره گفت: درباره کری خوانی هایی که میان مدیران و پیشکسوتان سابق استقلال و پرسپولیس راه افتاده و اینکه اخیرا علی فتح الله زاده اعلام کرده استقلال ۸ گل به پرسپولیس زده و اسنادش موجود است، اظهار داشت: من نمی دانم خرمن گذشته به باد دادن، چه مشکلی را حل می کند؟ استقلال و پرسپولیس از مسیر واقعی فوتبال عقب مانده اند اما مدیران ما دنبال این هستند که کی به کی ۶ تا یا ۸ تا زده است!

مدیرعامل سابق استقلال همچنین گفت: این کری خوانی ها برای یک لحظه آن هم روی سکوها خوب است اما برای مدیران زشت است. آیا تدبیر و تفکر مدیران برای آینده نگری عدد جدید ساختن است؟ چه برنامه ای دارند که این دو باشگاه اینطور اداره نشود؟

اولیایی در پایان افزود: من هم می توانم هر ادعایی داشته باشم و کری بخوانم اما چه رفتارهایی است که انجام می دهند. آقایان به فکر توسعه باشگاه هایتان باشید، نه این رجز خوانی های بیهوده.

و این کشمکش مدیران ساق به سبک تحلیل های سکویی کماکان ادامه یافت و عابدینی گفت:فتح اله زاده قبلا هم مدعی شده بود که در تیم ملی فوتبال بازی کرده که ما اصلا یادمان نمی آید و نتیجه هشت گل استقلال به پرسپولیس هم احتمالا در زمین های خاکی خوی بوده است.

و پس از آن فتح اله زاده در جواب عابدینی”خوی اصلا زمین خاکی ندارد وقتی اسناد را رو کردم مشخص می شود”

و این بود دعوای دو مدیر عامل استقلال و پرسپولیس به سبک لیدر های روی سکو….

راستی مشکل فوتبال این روزها عدد ۶ است یا ۸٫٫٫٫

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ