حمایت حجت الاسلام نقویان از قالیباف

0

حجت الاسلام و المسلمین نقویان، از روحانیون اعتدال گرای تهران نیز از قالیباف حمایت کرده است.

هفته گذشته، حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی نیز از قالیباف حمایت کرده بود. وی مشاور فرهنگی قالیباف است.

به گزارش زندگی، حجت الاسلام و المسلمین نقویان با حضور در مراسم مبعث نبی اکرم (ص) که با حضور خانواده های تاکسیرانان تهران در بوستان جوانمردان برگزار می شد گفت: اگر تاکسی ها کار نکنند حتما آدمها متوقف می شوند. توقف اول رکود است و رکود اول گندیدن است لذا امیدواریم مسئولان مملکت هم از تاکسیرانان زحمت کش یاد بگیرند و مردم را به مقاصدشان برسانند .

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد اگر من و شما به عنوان پدر و مادر بخواهیم بچه های خود را تربیت کنیم باید اول خودمان درست عمل کنیم همچنین اگر مسئولان می خواهند ملت خوبی داشته باشند ابتدا خودشان باید به مردم دروغ نگویند چنانکه امام علی (ع) فرمودند مردم به حاکمانشان بیشتر شبیه هستند تا پدرانشان .

حجت الاسلام نقویان در ادامه تاکید کرد: اگر امروز راحت در کنار خانواده های خود زندگی می کنیم ، حتما می دانید این محصول بخاطر یک مفهوم مقدس به نام امنیت است .آنچانکه می بینید دور تا دور ما را کشورهایی فرا گرفته که با آشوبهای داخلی و خارجی درگیر هستند .حلقه آخر آن هم ترکیه است که می بینید روزی نیست که تلویوزیون را روشن کنید و اخبار کشته شدن مردم را نشنویم اما ما به برکت خونهایی که ریخته شد، کشور امنی داریم .

وی با اشاره به مشکلات داخلی کشور و دغدغه زندگی مردم اذعان داشت: من نیز با مشکلات مردم همراه بوده ام و بسیاری از حرفهای من برای برخی گران تمام شد و یا شاید غیرقابل تحمل بود اما در کنار همه مشکلات ،امنیت و آرامشی داریم که جای شکر دارد.

نقویان با بیان اینکه امروز برخی دشمنان نظام تلاش می کنند انتخابات سرد و بی روح باشد گفت: علیرغم تلاش دشمنان در صحنه انتخابات می بینیم که افرادی به صحنه آمده اند که معلوم نیست اگر رای بیاورند چکاری برای کشور انجام خواهند داد.

وی در ادامه اضافه کرد:  هرکه توانست تهران را اداره کند ، از پس اداره کشور هم برخواهد آمد. اما وظیفه ما این است که تلاش کنیم آدمهای خوب را بشناسیم و کمکشان کنیم چراکه دولت و ملت مثل دو دست کوزه گر است کوزه گر یک مشت گل بی قدر و قیمت را تبدیل به یک جام و سبوی گران قیمت می کند که مایه حیات را در آن می ریزند.

حجت الاسلام نقویان با تاکید بر خلق حماسه سیاسی گفت: در این حماسه رهبر انقلاب اسلامی، ملت و خانواده های ما وظیفه ای دارند گرچه بعضی از مردم ما از خلف وعده ها و دروغها خسته شده اند اما باید تلاش کنیم این کشتی بزرگ را به دست یک کشتی بان قوی بدهیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ