میز و صندلی‌ بسیار لوکس ، ۲ میلیارد تومانی در برج میلاد + عکس

0
انتشار عکسی از یک دست میز و صندلی دو میلیاردی در برج میلاد، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی پخش شده و با واکنش های مختلفی مواجه شده است، اما واقعا ماجرای این مبلمان گران قیمت چیست؟
این میز و صندلی پرسر و صدا شامل شش صندلی و یک میز است که چندی پیش حدود ۶۶۰هزار دلار یا نزدیک به ۲ میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

مدیر اجرایی برج میلاد در رابطه با ماجرای این مبل گران‌قیمت می‌گوید: «این میزوصندلی‌ها از همان اول برای فروش به این نمایشگاه نیامده و صرفا جهت بازدید در برج قرار گرفته است.»

مبل لوکس لاکچری بیوگرافی مجتبی خشایار فرد بیوگرافی علی شاه میوه بیوگرافی رسول معتمدی

مجتبی خشایار فرد ادامه می دهد: «این نمایشگاه توسط اتحادیه صنایع دستی کشور راه اندازی شده و همچنین مبل مورد نظر برای صادرات تولید و فروخته شده است.»

ماجرا از این قرار است که این میزوصندلی‌های قیمتی، فقط چند روزی میهمان نمایشگاه صنایع دستی برج میلاد بوده و هنر دست «رسول معتمدی» استاد نگارگری خوش‌ذوق اصفهانی هستند.

این استاد هنرمند اصفهانی پیش از این در گفتگو با یکی از رسانه‌های داخلی عنوان کرده بود که با همکاری دوست هنرمندش «علی شاه‌میوه» استاد خاتم‌کاری این میز و صندلی‌ها را طراحی کرده‌ است. این دو هنرمند پیش از این هم با همکاری هم و با تلفیق دو هنر خاتم‌کاری و نقاشی آثار ماندگاری خلق کرده‌اند.

اوج هنر این دو استاد در آخرین اثر آن‌ها خود را نشان می‌دهد؛ وقتی که این دو با تلفیق هنرهای خاتم، معرق و منبت و به سفارش یک مشتری آمریکایی میز و صندلی معروف را تولید می‌کنند.

جالب اینجاست که خود مشتری آمریکایی از این دو هنرمند می‌خواهد که تاریخ ادوار مختلف ایران را روی این میز و صندلی‌ها طراحی کنند؛ بنابراین ما با میزوصندلی‌هایی مواجه می‌شویم که تاریخ ایران را در خود جای داده‌اند. هخامنشی،ساسانی، سامانی، سلجوقی، صفوی و پهلوی شش دوره تاریخی است که با علائم مخصوصشان روی این مبلمان طراحی شده‌اند. هخامنشیان با نماد تخت جمشید و آخرین دوره تاریخی نیز با نماد میدان آزادی طراحی شده‌ است.

مبل لوکس لاکچری بیوگرافی مجتبی خشایار فرد بیوگرافی علی شاه میوه بیوگرافی رسول معتمدی
منبع: مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ