عملکرد خیره کننده مهدی طارمی ، ستاره پرسپولیس

0
بررسی عملکرد مهدی طارمی در یک ماه و یک هفته اخیر نشان می‌دهد طارمی در مدت‌زمان یادشده هر ۷۵ دقیقه یک گل برای پرسپولیس و تیم ملی زده و این در نوع خود جالب‌توجه است.

مهدی طارمی را باید مهم‌ترین بازیکن این فصل پرسپولیس در فاز هجومی ارتش برانکو ایوانکوویچ دانست. مهاجمی با خصوصیات منحصر به فرد که بعد از گرفتن دست پروفسور در تقابل با فولاد (هفته پنجم لیگ برتر) در جام حذفی هم دروازه پیکان را باز کرد تا پنالتی‌اش سند صعود قرمزها را به مرحله یک‌هشتم امضا کند.

همسر مهدی طارمی بیوگرافی مهدی طارمی اینستاگرام مهدی طارمی اخبار فوری پرسپولیس

بررسی عملکرد مهاجم پرسپولیس در یک ماه و یک هفته اخیر نشان می‌دهد طارمی در مدت‌زمان یادشده هر ۷۵ دقیقه یک گل برای پرسپولیس و تیم ملی زده و این در نوع خود جالب‌توجه است.

* ۸۷ دقیقه انتظار

مهدی بعد از این‌که ایستگاه اول لیگ برتر را بیرون از مستطیل سبز ماند از دقیقه یک بازی با استقلال‌صنعتی پیراهن قرمز پرسپولیس را برتن کرد. طارمی پنجشنبه ۱۵ مرداد ماه سال جاری ۸۷ دقیقه انتظار کشید تا بالاخره اولین گل فصل‌اش را یک ماه و ۷ روز قبل برای قرمزها بزند. هرچند پرسپولیس به میزبانش استقلال صنعتی یک بر ۲ باخت.

مهاجم قرمزها پس از آن ۹۰ دقیقه تمام برابر تیم‌های سپاهان، ذوب‌آهن‌ و فولاد در ایستگاه‌های سوم تا پنجم بازی کرد تا به جز دو خطای پنالتی که از مدافعان ذوب‌آهن‌ و فولاد گرفت، ۳ گل هم به سپاهان (۱۲) و فولاد (۵۰ و ۵۷) بزند.

همسر مهدی طارمی بیوگرافی مهدی طارمی اینستاگرام مهدی طارمی اخبار فوری پرسپولیس

۴ بازی و ۳۶۰ دقیقه تلاش برای رسیدن به ۴ گل عملکردی قابل‌قبول بود خصوصا که در بازی آخر ۳ امتیاز شیرین نصیب پرسپولیس شد.

* ۳ گل و یک پاس برای کی‌روش

به گزارش مشرق، مهاجم جوان بوشهری در یک ماه و یک هفته اخیر این شانس را داشت تا ۹۰ دقیقه مقابل گوام و ۶۲ دقیقه برابر هند لباس مقدس تیم‌ملی را بر تن کند.

طارمی در تقابل با گوام ۲ گل (۳۱ و ۶۵) زد و در مصاف با هند هم با سر به آندو تیموریان پاس گل داد و هم در دقیقه ۵۱ دروازه میزبان را باز کرد.

۱۲۲ دقیقه تلاش برای تیم کی‌روش و زدن ۳ گل در کنار ارسال یک پاس گل عملکرد ملی مهدی در ۴۰-۳۰ روز اخیر بود.

همسر مهدی طارمی بیوگرافی مهدی طارمی اینستاگرام مهدی طارمی اخبار فوری پرسپولیس

* حذف پیکان

پرسپولیس در تقابل با پیکان کم موقعیت گلزنی نداشت. خصوصا در نیمه نخست با این حال کار قرمزها گره خورد تا این‌که در دقیقه ۶۷ توپ به دست شهریار مغانلو خورد و قرمزها صاحب ضربه پنالتی شدند. یک دقیقه بعد هم مهدی طارمی با پنالتی زیر طاقی خود پیکان را به تعمیرگاه فرستاد تا بار دیگر منجی تیم برانکو شود.

به این ترتیب طارمی از پنجشنبه ۱۵ مرداد ماه که اولین گل فصل‌اش را به استقلال‌صنعتی و گلر خارجی‌اش زد تا دیدار برابر پیکان در جام حذفی- طی ۶۰۲ دقیقه بازی ملی و باشگاهی ۸ گل زد. یعنی هر ۷۵٫۲۵ دقیقه یک گل.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ