بازی GTA 5 یک روزه ۱ میلیارد دلار فروخت!

0

به گزارش تلگراف، بازی رایانه ای “Grand Theft Auto Five” با فروش ۵۰۰ میلیون پوندی (۱ میلیارد دلاری) در روز اول فروش، شروعی توفانی داشته است و رکوردهای پیشین را شکسته است.

این بازی از نیمه شب دوشنبه (۱۶ سپتامبر) برای فروش گذاشته شد و ظرف ۲۴ ساعت ۴۹۶ میلیون پوند فروش داشت و رکورد قبلی روز اول فروش که متعلق به بازی “Call Of Duty: Black Ops II” با ۳۱۰ میلیون پوند بود را شکست.

بعضی از کارشناسان پیش بینی کرده اند که GTA 5 می تواند پرفروش ترین بازی دنیا شود و در سال اول فروش بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کند.

استراوس زلنیک، مدیر ارشد توزیع کننده Take-Two Interactive که مالک Rockstar است، گفت: «یک بار دیگر تیم Rockstar Games از خودش سبقت گرفت و استاندارد جدیدی برای خلاقیت، نوآوری و برتری در صنعت سرگرمی تعیین نمود.»

مالک Rockstar صنعت سرگرمی صنعت بازی رایانه ای تیم Rockstar Games بازی GTA 5 استراوس زلنیک Grand Theft Auto Five

او اضافه کرد: «فروش این بازی که از نیمه شب دوشنبه آغاز شد، مصرف کنندگان سراسر دنیا را جذب نمود تا اولین کسانی باشند که دگرگونی این سری چشمگیر از بازی ها را تجربه می کنند. فقط در آمریکای شمالی، بیش از ۸۳۰۰ فروشگاه درهای خود را در نیمه شب دوشنبه به روی طرفداران این بازی باز کردند.»

موفقیت بازرگانی زودهنگام این بازی از سوی منتقدین هم تأیید شد و از سوی آنها ۵ ستاره کامل دریافت کرد.

کزا مک دونالد، ادیتور بازی های رایانه ای در IGN.com بازی GTA 5 را بسیار بسیار لذتبخش خواند و نتیجه گرفت که این بازی یکی از بهترین بازی های ویدئویی است که تابحال ساخته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ