آخرین وضعیت مرتضی طلایی در بیمارستان / جزئیات آتش سوزی خانه سردار طلایی+ عکس

0
نایب رئیس شورای شهر تهران بعد نشت گاز و حریق دچار سوختگی شد.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران صبح امروز بر اثر آتش سوزی ناشی از نشت گاز در منزل مسکونی خود دچار سوختگی شده و هم اکنون جهت مداوا و انجام مراقبت های ویژه پزشکی در یکی از بیمارستان های دولتی پایتخت بستری است.
حوادث تهران بیوگرافی مرتضی طلایی بیمارستان چمران اخبار تهران
یکی از نزدیکان وی با تشریح حادثه رخ داده اضافه کرد که فرمانده سابق پلیس تهران در حالی که قصد داشت یکی از اعضای خانواده خود را از این آتش سوزی نجات دهد دچار سوختگی در برخی نقاط بدن شد که بر اساس برآوردهای اولیه این میزان حدود ۱۸ درصد است.

حوادث تهران بیوگرافی مرتضی طلایی بیمارستان چمران اخبار تهران

به گفته کادر درمانی بیمارستان، به علت عارضه های ناشی از مصدومیت شیمیایی دوران دفاع مقدس، آسیب های وارد به دستگاه تنفسی سردار طلایی تشدید شده است. اما با رسیدگی به موقع تیم پزشکی این موضوع تحت کنترل قرار دارد .

از زمان انتشار خبر بستری شدن نایب رییس شورای شهر تهران، تعدادی از مسئولین شهری و اجرایی و تعدادی از فرماندهان نیروهای مسلح از ایشان عیادت نموده اند.

رئیس بیمارستان چمران با بیان اینکه حال مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران خوب و سوختگی وی از نوع درجه یک و ۱۸ درصد است گفت: طلایی از ناحیه صورت، گردن و زانو تا مچ پا دچار سوختگی شده است.

به گزارش فارس، حلی‌ساز رئیس بیمارستان چمران، درمورد آخرین وضعیت مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران گفت: ایشان از ناحیه صورت، گردن و ساق پا (زانو تا مچ پا) دچار سوختگی درجه یک شده‌اند.

وی ادامه داد: پزشکان ۱۸ درصد سوختگی برای وی تعیین کردند که با توجه به مجهز بودن بیمارستان چمران به خدمات ویژه سوختگی آقای طلایی در این بیمارستان بستری شده است.

حلی‌ساز در مورد علت ملاقات ممنوع بودن طلایی گفت: امروز بسیاری از شهروندان که نگران حال ایشان بودند برای ملاقات به بیمارستان آمدند که ما به علت ازدحام جمعیت مانع ورود آنها به بیمارستان شدیم.

رئیس بیمارستان چمران تأکید کرد: حال عمومی طلایی خوب است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد در حال حاضر او را با مسکن آرام کرده‌ایم.

منبع: خط خبر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ