درآمدهای نجومی برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله! / با اینستاگرام میلیونر شوید/ رازهای موفقیت در اینستاگرام

0
شراکت‌های چندنفره، مغازه‌های چندبر، اجاره‌های میلیونی، بازگشت سرمایه، خرج‌های نفسگیر و. . . را دور بریزید. این روزها کسب و کار در اینستاگرام رقم می‌خورد. همین گوشی‌های هوشمند که دیگر می‌توان آن را در دست همه مشاهده کرد، برای خیلی‌ها سودهای کلانی به همراه داشته که هیچ وقت تصورش را هم نمی‌کردند؛ مخصوصا خانم‌هایی که با کمی سرمایه و البته درایت، خیلی زود توانسته‌اند سلیقه و نیاز کاربران را تشخیص دهند و در عرض کمتر از یک سال، از یک پیج ساده اینستاگرامی به یک مغازه در خیابان میرداماد برسند.
کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از اینترنت راز میلیونر شدن راز پولدار شدن آموزش میلیونر شدن آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن

اینجا هیچ چیز غیرممکن نیست. شما می‌توانید از فروش لباس‌های ساده شروع کنید و یا با خلاقیت و ذوق خود، دستبندهای ارزان‌قیمت درست کنید و با همین روش، آرام آرام پله‌های ترقی و درآمدزایی را طی کنید؛ بدون آنکه نگران پول اجاره، سرمایه اولیه و… باشید. از طرف دیگر، کسب و کار دیگری هم در اینستاگرام به راه افتاده که صاحبان آن سودهای کلانی را به دست می‌آورند: خرید و فروش صفحه اینستاگرام. افراد مختلفی به صورت تخصصی (!) روی این موضوع کار می‌کنند که تعداد دنبال‌کننده‌های یک صفحه را بالا ببرند و بعد از افزایش تعداد دنبال کنندگان، آن صفحه‌ها را به متقاضیان مختلف می‌فروشند. این کسب و کار به اندازه‌ای جدی شده که به شغل اول خیلی‌ها تبدیل شده است.

این گزارش را بخوانید تا دستتان بیاید ماجرا از چه قرار است و چگونه یک پیج ساده با تعداد دنبال کننده‌هایی در حدود ۲۰۰ هزار نفر، بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رود. رقم‌های میلیونی باورنکردنی در این خرید و فروش‌ها در جریان است. از صفحاتی که ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند تا برخی موارد که به ۱۰۰ میلیون تومان هم می‌رسند. بله، رقم را درست خواندید. ۱۰۰ میلیون تومان برای فروش یک صفحه اینستاگرامی! این بازار به اندازه‌ای فشرده و نفسگیر شده که شرکت‌های مختلفی برای فروش تخصصی صفحات اینستاگرامی به راه افتاده‌اند و رقابت شدیدی بین آنها حکمفرماست.

کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از اینترنت راز میلیونر شدن راز پولدار شدن آموزش میلیونر شدن آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن

در این میان، صفحات مخصوص اجناس مورد نیاز خانم‌ها- (زیورآلات، لباس و. . . )- بیشتر از همه روی بورس است و همچنین نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۹ ساله بیشترین درآمد را از اینستاگرام کسب می‌کنند. در این گزارش از راز و رمزهای فروش‌های اینستاگرامی و سودهای خوبی که به راحتی تا ماهی ۷، ۸ میلیون تومان نیز می‌رسد، نوشته‌ایم. این گزارش را بخوانید تا باور کنید چگونه یک نوجوان ۱۳ ساله ماهی ۷ میلیون تومان از راه خرید و فروش صفحات اینستاگرامی درآمد دارد!

چرا خرید و فروش اینستاگرامی رونق گرفت؟

تا چند سال پیش، فیس‌بوک به عنوان مکانی برای خرید و فروش درآمده بود اما نتوانست میان همه کاربران اینترنتی جا باز کند و فقط در میان عده محدودی این خرید و فروش‌ها وجود داشت. اینستاگرام اما خیلی زود جای خود را در دل کاربران باز کرد. این اتفاق به سه دلیل رخ داد:

–  دسترسی آسان به اینستاگرام از دلایل اصلی رونق کسب و کار در این شبکه اجتماعی است. یک گوشی هوشمند کافی است تا در هر لحظه و هر مکان به اینستاگرام متصل شد اما دسترسی به فیس بوک برای افراد کم‌حوصله و ناآشنا به اینترنت سخت است.

–  فیس بوک محتویات صفحات را برای همه عضوهای آن نشان نمی‌دهد و فقط بخشی از آنها را به صورت تصادفی انتخاب کرده و محتویات را روی home آنها نشان می‌دهد. سایر عضوها یا باید خودشان به این صفحات مراجعه کنند یا مدیر پیج باید مقدار پولی را به حساب فیس بوک واریز کند تا محتویات صفحه‌اش را روی home همه اعضایش نشان دهد.

–  از طرفی اینستاگرام فیلتر نیست و همین موضوع دسترسی کاربران را بسیار راحت‌تر کرده است.

دلایلی که شما در اینستاگرام به موفقیت دست پیدا می‌کنید عبارتند از:

–  کاربران بیشتر به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند تا وب‌سایت شما

–  یک کانال ارتباطی و بدون واسطه برای مخاطبان

–  می‌توانید از خودتان دفاع کنید.

–  می‌توانید محتوا تولید کنید.

فروش لباس، روی بورس

اگر به صفحات مختلف اینستاگرام سر زده باشید، حتما متوجه شده‌اید که فروش انواع لباس، یکی از کسب و کارهای پر رونق در اینستاگرام است. «مجید رضایی» یکی از کسانی است که در این زمینه بسیار فعال است و انواع و اقسام تی‌شرت، شلوار و لباس‌های مختلف را از این راه به فروش می‌رساند. او در مورد نحوه کار خود می‌گوید: «من چند سالی بود در پاساژ میلاد نور بوتیک داشتم اما نتوانستم از پس اجاره‌های سنگین بربیایم و مجبور شدم مغازه خود را پس دهم. پس از آن بود که به استفاده از اینستاگرام روی آوردم و شکر خدا راضی هستم. اگر در این کار پشتکار داشته باشید می‌توانید به درآمدهای بسیار خوبی دست پیدا کنید و همه چیز به حوصله شما بازمی‌گردد.

در مغازه‌ها قیمت‌ها حداقل دو، سه برابر قیمت خریداری شده است تا بتوان با آن، هم اجاره و مخارج مغازه را درآورد و هم حاشیه سود مناسبی برای خود کسب کرد؛ به‌طور مثال یک پیراهن ساده ۲۰ هزار تومانی حداقل ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در اینستاگرام اما چون سایر هزینه‌ها را نداریم این محصولات را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنیم که باعث می‌شود مشتریان خوبی پیدا کنیم. همین پیراهن ۶۰ هزار تومانی را ما ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان می‌فروشیم که هم به نفع ماست و هم به نفع خریداران. درآمد من به صورت میانگین به ۳ میلیون در ماه می‌رسد و در برخی مواقع و مناسبت‌ها نیز تا ۵/۳ و ۴ میلیون نیز درآمد داشته‌ام. اینجا همه چیز به خودت بستگی دارد. بعضی‌ها ممکن است فقط ماهی ۵۰ هزار تومان درآمد داشته باشند اما بعضی‌ها ۱۰ میلیون تومان.»

از چین به اینستاگرام

ردپای چینی‌ها و محصولات چینی در همه جا پیدا می‌شود؛ حتی در اینستاگرام. تنها تفاوت فروشندگان جنس‌های چینی در اینستاگرام با مغازه‌داران در این است که سرمایه اولیه کمتری دارند. یکی از فروشنده‌هایی که به مدت ۲ سال در این صفحه فعال و به فروش کیف مشغول است در مورد دلیل استفاده از اینستاگرام می‌گوید: «خیلی‌ها مثل من شرایط آن را ندارند که مکان ثابت و مغازه داشته باشند؛ بنابراین بهترین روش برای این دسته از افراد استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.

همچنین خرید اینترنتی کم‌کم دارد در ایران جا می‌افتد و مشتریان بیشتر می‌شوند.» او درباره نحوه تهیه محصولات و فروش آن می‌گوید: «من محصولات خودم را از چین می‌آورم و در اینستاگرام به فروش می‌رسانم. میزان فروش هم کاملا بستگی به زمان و شرایط دارد. این شغل در حال حاضر تنها شغل من است و کار دیگری ندارم. من فوق‌لیسانس روابط بین‌الملل دارم اما نتوانستم کاری مرتبط با رشته‌ام پیدا کنم. با وجود آنکه به رشته‌ام بسیار علاقه داشتم اما مجبور شدم به اینستاگرام روی بیاورم.»

مسافران، برنده فروش اینستاگرامی

به جز کسانی که به صورت دائم و پیوسته در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند، بسیاری از مسافران نیز به صورت مقطعی سودهای کلانی از این راه به دست می‌آورند. «ندا رضایی» یکی از کسانی که چندی قبل به ترکیه سفر داشته و محصولات خریداری شده خود را در اینستاگرامش به فروش رسانده، درباره نحوه فعالیتش می‌گوید: «در سفری که به ترکیه داشتم در حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای سفرم خرج کردم اما با لباس‌هایی که از این کشور آوردم و در اینستاگرام به فروش رساندم، همین حدود درآمد کسب کردم و در واقع برای سفرم هزینه‌ای پرداخت نکردم. البته نباید از این نکته غافل شد که خرید محصولات مختلف برای مسافرانی مانند ما که حرفه‌ای نیستند، کار بسیار مشکلی است.

ما از صبح تا شب در مراکز مختلف مشغول خرید بودیم که سختی‌های بسیاری برای ما داشت. همچنین خریداران حرفه‌ای، مغازه‌ها و فروشنده‌های ترکی را می‌شناسند که جنس‌ها را با قیمت بسیار ارزان‌تر در اختیار آنها قرار می‌دهند. همچنین کسانی هستند که محصولات مارک را در حراجی‌های کشورهای اروپایی و آمریکایی با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری می‌کنند و آنها را با قیمت مناسبی به فروش می‌رسانند. برخی دوستانم لباس‌هایی را با قیمت ۱۵ تا ۲۰ دلار خریداری کرده و آنها را در اینستاگرام با قیمت‌هایی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان به راحتی فروخته‌اند.»

کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از اینترنت راز میلیونر شدن راز پولدار شدن آموزش میلیونر شدن آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن

خلاقیت، حرف اول

در اینستاگرام البته تنها واردکنندگان نیستند که درآمد دارند و هر فردی با خلاقیت خودش می‌تواند درآمدهای خوبی کسب کند. فروش انواع زیورآلات و دستبندهای مختلف یکی دیگر از بازارهای پررونق در این فضای مجازی است. «آیدا جلالی» که صاحب یکی از صفحات است و در حدود ۷۰هزار دنبال‌کننده دارد، می‌گوید: «من در حدود یک سال و نیم است که محصولاتم را در اینستاگرام به فروش می‌رسانم. ابتدا این دستبندها را برای خودم درست می‌کردم. پس از مدتی که دوستان و آشنایان از کار من تعریف می‌کردند، گفتند که کارهایم را بفروشم.

همچنین من آدمی نیستم که بخواهم از ساعت ۷ صبح تا ۴ بعدازظهر کار اداری انجام دهم ؛ برای همین تصمیم گرفتم محصولات خودم را از طریق اینستاگرام به فروش برسانم. من لیسانس زبان ایتالیایی دارم و به کار تدریس زبان مشغول هستم و در ساعت‌های فراغت خودم این کار را انجام می‌دهم. به نظرم اینستاگرام فضایی بهتر از فیس بوک است چون همه در فیس بوک عضو هستند اما در اینستاگرام تنها جوانان و قشر خاصی از مردم حضور دارند.»

از اینستاگرام به مغازه

در اینستاگرام برخی فروشندگان هم هستند که با سودهای مناسب فروش محصولاتشان توانسته‌اند یک مغازه برای خودشان دست و پا کنند. در واقع اینستاگرام برای این افراد به سکویی برای پرش تبدیل شده است. «مریم حیدری» یکی از این افراد است. او در ابتدا مغازه داشته اما به دلیل نداشتن سود مناسب آن را رها کرده و به اینستاگرام روی آورده است. بعد از گذشت یک سال و جذب مشتری‌های دائم او توانست یک مغازه برای خودش در خیابان میرداماد اجاره کند و در آخر هر ماه سود خالص خودش چیزی در حدود ۷ میلیون تومان است. او البته از فضای سنگین رقابت در اینستاگرام هم حرف می‌زند و می‌گوید: «در اینجا رقابت بسیار بیشتر از مغازه‌هاست.

شما تعداد زیادی دنبال کننده دارید که نمی‌دانید کدام یک مشتری هستند و کدام یک رقیب شما. رقیب تان شما را قدم به قدم دنبال می‌کند و با الگوبرداری از شما رقابت را سخت می‌کند. همچنین برخی مشتری‌های شما را در صفحه‌تان پیدا می‌کنند و محصول مشابه شما را با قیمت پایین‌تری به مشتری‌ها پیشنهاد می‌دهند. همچنین در چند وقت اخیر پیج‌های فروش محصولات بسیار زیاد شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا از فروش همه کاسته شود. من واقعا نمی‌دانم این همه صفحه چگونه می‌توانند دنبال کنندگان خود را نگه دارند و برای جذب آنها چه برنامه‌هایی دارند. به نظرم در اینترنت و دنیای مجازی نمی‌توان ماندگار شد.

بنابراین از این راه و روش باید به هدف‌های دیگری برسیم؛ مثلا من توانستم با صفحه اینستاگرام خودم یک سری مشتری ثابت پیدا کنم و الآن خیالم بابت فروش راحت است و کمتر در اینستاگرام حضور پیدا می‌کنم. برای رسیدن به اینجا خیلی وقت گذاشتم و یادم هست در یک سال اول راه‌اندازی صفحه خودم در اینستاگرام، شاید در حدود ۱۵، ۱۶ ساعت حضور مستمر داشتم و هر یک ساعت محصولات خودم را تبلیغ می‌کردم. در حال حاضر اما بیشتر از ۳، ۴ ساعت در روز بر روی صفحه خودم وقت نمی‌گذارم. »

بازار جدیدی به نام خرید و فروش صفحات اینستاگرامی

همانطور که در ابتدای گزارش نیز گفته شد، علاوه بر خرید و فروش در اینستاگرام، رقابت شدیدی برای افزایش دنبال کننده‌های صفحات و تعداد لایک‌ها و فروش آنها در گرفته است. در ابتدا خرید و فروش صفحات اینستاگرامی به صورت شخصی بود و برخی افراد، صفحات خود را که دنبال‌کنندگان زیادی جذب کرده بود با قیمت توافقی به فروش می‌رساند. ماجرا اما کم‌کم حرفه‌ای‌تر شد و پای شرکت‌های مختلفی برای خرید و فروش صفحات اینستاگرامی و همچنین افزایش لایک‌ها باز شد.

در حال حاضر بازار به صورتی درآمده که قیمت‌ها کاملا مشخص است و هر خریدار می‌داند هر صفحه با چه تعداد دنبال کننده را به چه قیمتی می‌تواند بخرد. قیمت خرید یک صفحه از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و حتی به ۱۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد. قیمت‌ها بستگی به تعداد دنبال کننده‌های یک صفحه دارد و شما با بودجه خود می‌توانید صفحه مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ به عنوان مثال صفحه‌ای که ۵۰ هزار تومان قیمت دارد، تنها هزار دنبال‌کننده دارد و قیمت‌ها با افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحه به صورت پلکانی افزایش پیدا می‌کند؛ مثلا یک صفحه با تعداد ۲۰۰ هزار دنبال کننده در حدود ۹ میلیون تومان قیمت دارد. در اینجا این سوال به وجود می‌آید، که افراد و شرکت‌های مختلفی که تعداد دنبال کنندگان یک صفحه و یا لایک‌خورهای آن را بالا می‌برند، چگونه این کار را انجام می‌دهند؟ این کار از دو روش صورت می‌گیرد.

راه اول آن است که شرکت‌های مختلف، یک پنل اینستالی نصب می‌کنند که در واقع نوعی رباط رایانه‌ای محسوب شده و به صورت خودکار تعداد دنبال کنندگان و لایک‌های یک صفحه را بالا می‌برد. روشی که برخی هنرمندان داخلی هم از آن استفاده می‌کنند و البته شرکت اینستاگرام در صورت آگاهی از چنین موضوعی، آن صفحات را حذف می‌کند. روش دوم افزایش دنبال‌کنندگان و لایک‌ها با استفاده از مضامین و تصاویر جذاب برای صفحاتی مانند داستان، عکس‌های خاص و. . . است.

کسب درآمد از اینستاگرام کسب درآمد از اینترنت راز میلیونر شدن راز پولدار شدن آموزش میلیونر شدن آموزش کسب درآمد آموزش پولدار شدن

با این روش، تعداد دنبال‌کنندگان یک صفحه بالا می‌رود و سپس صاحبان آن صفحه، این پیج‌ها را به فروش می‌رسانند. در همین رابطه «سروش امیدی» که سایتی به نام «اینستا سل» دارد و به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش پیج و افزایش لایک‌ها فعالیت می‌کند، به «زندگی ایده‌آل» می‌گوید: «در سال ۹۲ هنوز اینستاگرام روی بورس نبود و بسیاری از افراد حتی نام این اپلیکیشن را هم نشنیده بودند. از سال ۹۳ طرفداران این اپلیکیشن ناگهان زیاد شدند و درخواست‌ها برای خرید پیج‌های اینستاگرامی هم به‌شدت افزایش پیدا کرد. خود ما در اولین تجربه‌مان در مرداد سال گذشته یک صفحه با نام کلاه قرمزی ساختیم و در مدت سه هفته، حدود ۳۰ هزار دنبال کننده پیدا کردیم. این افزایش تعداد دنبال کننده در چنین مدت زمان کوتاهی ما را نیز غافلگیر کرد و از آن زمان به بعد تصمیم گرفتیم به صورت جدی‌تری وارد این زمینه شویم.»

درآمدهای نجومی برای نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ ساله!

شاید باورش  سخت باشد که در حال حاضر نوجوانان خوشفکر و با حوصله ۱۳ تا ۱۹ ساله از راه اینستاگرام، درآمدهای باورنکردنی کسب می‌کنند که در برخی مواقع از حقوق کارمندان و مهندسان نیز بیشتر است. یکی از این افراد «سپهر تاج بخش» نام دارد که متولد سال ۱۳۷۸ است و به گفته خودش حدود ۷ میلیون تومان در ماه از اینستاگرام درآمد دارد! او در مورد فوت و فن کار خودش به «زندگی ایده آل» می‌گوید: «کار من به همین سادگی‌ها نیست که تصور می‌کنید.

من از صبح تا شب پای اینستاگرام هستم و همه چیز را طبق اصولی که در این مدت یاد گرفته‌ام پیش می‌برم؛ به‌عنوان مثال من متوجه شده‌ام صفحات دارای مطالب علمی عامه‌پسند و داستانی به‌شدت طرفدار دارد و خیلی زود دنبال کننده به همراه خودش می‌آورد. یا اینکه باید از راه تجربه به این موضوع دست پیدا کنید که بهترین زمان برای تبلیغات در صفحه شما چه زمانی است، چند بار در روز تبلیغ کنید و فاصله زمانی بین هر تبلیغ چقدر باشد.

به عنوان مثال ساعت ۷ تا ۱۰ شب بهترین زمان برای تبلیغات در صفحات اینستاگرم است. ». «سروش امیدی» نیز در مورد گران‌ترین صفحه موجود در اینستاگرام می‌گوید: «یک صفحه با تعداد یک میلیون دنبال کننده در حدود ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد اما خود ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم این صفحه را بفروشیم. این صفحه که یک پیج تبلیغاتی است، برای ما در حدود ۴۰ میلیون تومان در ماه درآمد دارد؛ بنابراین اصلا منطقی نیست که آن را به فروش برسانیم. » او در مورد میانگین درآمد معقول و منطقی افرادی که در زمینه خرید، فروش و افزایش تعداد صفحات اینستاگرام فعالیت می‌کنند نیز می‌گوید: «اگر شخصی در یک زمان معقول برای این کار وقت بگذارد، چیزی در حدود ماهی ۲ تا ۴ میلیون درآمد کسب می‌کند. »

رازهای موفقیت در اینستاگرام

تا به حال چندین بار در مورد درآمدهایی که در اینستاگرام کسب می‌شود صحبت شده است ولی این‌بار بحث ما در مورد تبلیغات به ‌شکل شات در اینستاگرام و همین طور انواع تبلیغات رایج و بدون تعهدی که در صفحات پربازدید ایرانی اتفاق نمی‌افتد، نیست. مسلماً شما نیز پیرو پیشنهاد بسیاری از آشنایان خود در مورد تبلیغات در صفحات اینستاگرام ایرانی اقدام به تماس و همکاری با این‌گونه صفحات کرده‌اید و یا حداقل شاهد تبلیغات کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در صفحات مختلف بوده‌اید.

تبلیغاتی که در اکثر مواقع تاثیر زیادی نداشته و اعضای آن صفحات از مخاطبین هدف شما نبوده‌اند. اینستاگرام پلتفرمی است که درصد قابل توجه مخاطبین آن را نوجوانان و جوانان زیر ۲۵ سال تشکیل می‌دهند؛ یعنی سنی که برای مشورت کردن به توصیه هم سن‌و‌سال‌ها و دوستان خود بیش از هر تبلیغ و مقاله یا چیز دیگری توجه می‌کنند. بنابراین بهترین راه نفوذ در بین این گروه مخاطبین از همین طریق است، همان روندی که برندهای خارجی از طریق اعضای شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند.

در نمونه زیر با روند کاری دختری ۲۲ ساله آشنا می‌شویم که برای تبلیغ برندهای لباس درآمدی حدود ۵۰۰۰ دلار تا ۱۵۰۰۰دلار (نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای هر تبلیغ) دارد. دلیل مراجعه برندهای لباس برای تبلیغ در صفحه اینستاگرام او به دلیل تعداد فالوئرهای او نیست، بلکه نوع ارتباطی است که او با فالوئرهای خود دارد. بدین صورت‌که فالوئرهای او در مورد پوشش خود از او مشاوره می‌گیرند و او عکس‌های خود را بدون ژست‌های مدلینگ و نورپردازی‌های آتلیه در اینستاگرام منتشر می‌کند. همین نکته باعث شده است که تبلیغات لباس از حالت ژورنال خارج شود و برندها تمایل بیشتری در تبلیغ در صفحه اینستاگرام وی داشته باشند.

کدام صفحات طرفداران بیشتری دارد؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که چه صفحاتی دارای بیشترین مخاطب هستند؟ مدیر سایت «اینستا سل» در پاسخ به این سوال می‌گوید: «به‌طور کلی هر صفحه‌ای که در حوزه خانم‌ها فعالیت کند با تعداد دنبال کنندگان بیشتری رو به رو خواهد شد. در مجموع، خانم‌ها بیشتر از آقایان از اینستاگرام استفاده می‌کنند و در نتیجه مشتری‌های خانم بیشتری در اینستاگرام وجود دارند؛ از صفحات مخصوص لباس و مزون بگیرید تا زیورآلات و جواهر.

جالب است بدانید در بسیاری از مواقع حتی مشتری‌های صفحات لباس‌های مردانه نیز خانم‌ها هستند. در مجموع خانم‌ها سلیقه آقایان در خرید لباس را قبول ندارند و اگر به بوتیک‌های مردانه شهر هم بروید تعداد خریداران خانم آنها بیشتر است! این ماجرا دقیقا در مورد اینستاگرام هم صدق می‌کند و خانم‌ها هیچ اعتمادی به سلیقه آقایان ندارند و ترجیح می‌دهند خودشان برای آنها از صفحات اینستاگرامی خرید کنند!»

آمار و ارقام جالب از اینستاگرام

–   ۷۵ میلیون کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

–   اینستاگرام بیش‌ از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد.

–    ۱۷ درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

–    ۵۲ درصد از کاربران اینستاگرام از توئیتر هم استفاده می‌کنند.

–    ۵۸ درصد از کاربران توئیتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

–    باورکردنی نیست که ۹۴ درصد از کاربران اینستاگرام در فیس‌بوک عضو هستند.

–    ۵۳ درصد از کاربران اینترنت با سن ۱۸ تا ۲۹ سال از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

–    ۷۶ درصد از نوجوانان آمریکایی کاربر اینستاگرام هستند.

–    اینستاگرام هشتمین اپلیکیشن محبوب در آمریکا است.

–    نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه به آن اپلیکیشن سر می‌زنند.

–    بیش‌از ۲۰ میلیارد عکس از سال ۲۰۱۰ تا کنون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

–    روزی ۷۰ میلیون عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.

–    میزان تعامل کاربران در اینستاگرام ۱۵ برابر فیس‌بوک است.

–    نزدیک به نیمی از عکس‌هایی که در اینستاگرام آپلود می‌شوند از هیچ فیلتر عکاسی استفاده نکرده‌اند.

–    روزانه بیش از ۵/۲ میلیارد لایک در اینستاگرام صورت می‌گیرد که این عدد در هر ثانیه برابر ۸۵۰۰ لایک است.

–   در هر ثانیه ۱۰۰۰ کامنت برای عکس‌ها گذاشته می‌شود.

–   به‌طور میانگین ۲۵درصد کاربران یک تا سه عکس در اینستاگرام آپلود می‌کنند و این درحالی است که ۳۷درصد از کاربران اینستاگرام هیچ عکسی آپلود نکرده‌اند.

–   ۵۱ درصد از کاربران اینستاگرام مرد و ۴۹ درصد خانم هستند.

–    ۷۰ درصد از کاربران اینستاگرام خارج از آمریکا زندگی می‌کنند.

–    ۲۲ درصد از کاربران اینترنت در خاورمیانه و شمال آفریقا از اینستاگرام استفاده می‌کنند و عربستان بیشترین کاربر را در این منطقه دارد.

–    ۴۷ درصد از جوانان از طریق اسمارت‌فون از اینستاگرام استفاده می‌کنند و ۵۳ درصد دیگر از طریق تبلت.

–    ۶۵ درصد از عکس‎های اینستاگرام حتی ۱۰ لایک هم نمی‌گیرند.

–    عکس‌هایی که در آنها صورت افراد مشخص است ۳۲ درصد بیشتر لایک می‌گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ